تاريخ : 13 / 5 / 1393برچسب:, | 4:14 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

ثریا حکمت با بیان اینکه در وضعیت مالی خیلی بدی به سر می‌برم، گفت: بعد از 35 سال کار و 61 سال سن، من را به‌عنوان پیشکسوت قبول ندارند. درنتیجه از چندی دیگر در چادر زندگی می‌کنم.

گروه فرهنگی مشرق - ثریا حکمت با بیان اینکه در وضعیت مالی خیلی بدی به سر می‌برم، گفت: بعد از 35 سال کار و 61 سال سن، من را به‌عنوان پیشکسوت قبول ندارند. درنتیجه از چندی دیگر در چادر زندگی می‌کنم.
 
این هنرمند بازیگر در گفت‌و‌گویی، اظهار کرد: صاحبخانه ودیعه اجاره را بالا برده که از توان من خارج است و تصمیم دارم اثاث‌هایی که برایم باقی مانده را بفروشم و با پول آن دخترم را به خوابگاه بفرستم و خودم هم در خیابان چادر بزنم.
 

زندگی «ثریا حکمت» در گوشه خیابان 


وی با بیان اینکه در سال گذشته هم سه روز در چادر زندگی کرده است، گفت: آن موقع هم به‌دلیل اینکه اجاره خانه‌ام عقب افتاده بود، صاحبخانه از پول ودیعه‌ام کم کرده بود که دیگر پولی برای خانه گرفتن نداشتم. بعد از کمک پنج میلیونی ارشاد توانستم جایی را اجاره کنم.
 
این بازیگر با بیان اینکه با مشکلات زیادی زندگی را می‌گذراند، ادامه داد: سال گذشته تصمیم گرفتم دو بار خودم را از بین ببرم و اقدام به این کار هم کردم اما موفق نشدم. الان کل دندان‌هایم را کشیده‌ام و هزینه درمان آن‌ها را ندارم. برای گرفتن بودجه به همه‌جا رفته‌ام. حتی چندی پیش به‌سراغ همسر آقای انصاری که مالک بازار مبل هستند، رفتم اما باز هم اتفاقی نیفتاد و نمی‌دانم این همه بودجه در مملکت جابه‌جا می‌شود، چرا من بعد از این همه سال فعالیت هنری نباید سهمی از آن داشته باشم؟
 
وی افزود: به خانه سینما رفتم، آنجا هم گفتند خودمان 500 میلیون تومان بدهی داریم و نمی‌توانیم کمک کنیم. خانه پیشکسوتان هنر هم می‌گوید چون به‌عنوان هنرمند درجه دو معرفی شده‌ام، نمی‌توانند کمک کند. در صورتی که در فیلم‌های زیادی نقش اول بازی کرده‌ام. البته با صحبت‌هایی که با آنجا شده قرار است 150 هزار تومان به من بدهند.
 
ثریا حکمت ادامه داد: به وزارت ارشاد نامه نوشتم و درخواست کمک کرده‌ام. زمانی آقای انتظامی (عزت‌الله) به ما کمک می‌کرد اما دیگر خسته شد و الان دیگر جواب تلفن را هم نمی‌دهد. اخیرا آقای ایوبی ماهی 350 هزار تومان ماهیانه تعیین کرده‌اند و 180 هزار تومان هم از طرح تکریم می‌گیرم اما این مبلغ حتی نصف اجاره خانه‌ام هم نمی‌شود.
 
«آواز قو» آخرین فعالیت سینمایی حکمت محسوب می‌شود.
 
این بازیگر که بیش از 10 سال است فعالیت بازیگری ندارد در آثار دیگری چون «نقطه ضعف»، «تصویر آخر»، «خواستگاری»، «نیش» و فیلم به‌یاد ماندنی «ای ایران» ناصر تقوایی به ایفای نقش پرداخته است.

 



تاريخ : 24 / 4 / 1393برچسب:احسان علیخانی,پایگاه خبری عقاب نیوز, | 7:33 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

احسان علیخانی متولد ۱۵ آبان ۱۳۶۱ در تهران و ساکن خیابان هروی ست او ۲ خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است ، مادرش پرستار بازنشسته است.

آفتاب: احسان علیخانی متولد ۱۵ آبان ۱۳۶۱ در تهران و ساکن خیابان هروی ست او ۲ خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است ، مادرش پرستار بازنشسته است.
 
احسان علیخانی  ، تهیه کننده ، مجری تلویزیونی، دستیار کارگردان و کارگردان اهل ایران است. او مدرک کارشناسی خود را در رشتهٔ مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران گرفت.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران، با دیدن اجرای جواد یحیوی به کار اجرا علاقه مند شده ، اولین برنامه زنده اش در سال ۱۳۸۰ بوده ، او اجراهایی مانند صبح آمد و ماه عسل و.. را برعهده داشته است.

 

 



تاريخ : 22 / 4 / 1393برچسب:هنرمندان,ممنوع التصویر,عقاب نیوز, | 11:15 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

جمعی از هنرمندان صدا و سیما رقابت های جام جهانی را از نزدیک تماشا کردند.
روزنامه گل صبح امروز خبری از ممنوع التصویر شدن هنرمندانی که برزیل سفر کرده بودند را منتشر کرد.در این خبر آمده است که آنها پس از بازگشت به ایران برای حضور در چند برنامه تلویزیونی دعوت شده اند که در لحظه آخر حضور آنها در این برنامه ها لغو شده است.

به همین دلیل با پژمان جمشیدی تماس گرفتیم تا در این مورد سوال کنیم که جمشیدی گفت:«مهراب قاسم خانی به یکی دو برنامه دعوت شده بود که در لحظه آخر این برنامه ها لغو شده است.دلیل مشخصی هم ندارد اما فکر نمی کنم بحث ممنوع التصویر شدن در کار باشد.هنوز که خبری نیست و چیزی را به ما اعلام نکرده اند.»

این در حالی است که با علی اوجی مدیر برنامه رضا یزانی تماس گرفتیم تا در این مورد سوال کنیم که اوجی گفت:«راستش من این خبر را نشنیده ام اما فکر نمی کنم بچه ها را ممنوع التصویر کرده باشند.هنوز که خبری نیست و چیزی هم به ما اعلام نشده است.»



پایگاه خبری عقاب نیوز :

شهره آ‎غداشلو (وزیری‌تبار) که به نقش‌آفرینی در فیلم‌های ضدایرانی و ضداسلامی در سینمای آمریکا معتاد شده بود، حالا به علت اعتیاد به مواد مخدر مدتی است دیگر از سوی کارگردانان و تهیه‌کنندگان برای ایفای نقش انتخاب نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار وبگردی باشگاه خبرنگاران، در حاشیه یک فستیوال لس آنجلسی  موسوم به " نور " به مدیریت " سیامک قهرمانی " که هر ساله با حضور برخی از زنان بدنام طاغوتی خارج از کشور از جمله "نازنین بنیادی " ،" نگار زادگان "و "هما سرشار " برگزار می شود، عکسهای یادگاری "مهناز افشار" بازیگر زن سینمای کشورمان با "شهره آغداشلو " که  در اغلب پروژه های ایران هراسی غربی نقش محوری داشته، جلب توجه می کند.




بیوگرافی نقش های محوری این بازیگر در فیلم های ضد ایرانی و ضد دینی

"شهره آغداشلو " با نام اصلی "شهره وزیری‌تبار " همسر "هوشنگ بدیع زاده "بهایی زاده است که  ناظران وی را بعنوان بازیگر محوری فیلم های ضد ایرانی و ضد دینی در فیلمهای هالیوودی و غربی می شناسند.

یکی از بی شرمانه ترین محصولات امریکایی که وی در آن نقش محوری داشته، فیلم 60 دقیقه‌ای "ایرانیوم " ساخته "رافائل شور" است . شهره آغداشلو  در این فیلم در نقش گوینده و راوی با سیاه نمایی و دروغ پراکنی به بررسی سیاست‌های ایران در جهان از جمله حمایت از گروه‌هایی چون حماس و حزب الله و ادعای تلاش برای دست یابی به سلاح هسته‌ای و القای خطرناک بودن ایران برای جهان می‌پردازد.

فیلم دیگری که وی در آن بعنوان بازیگر ایفای نقش کرده، فیلم ضد دینی  "سنگسار ثریا . م " بوده است که با  استفاده از ترفندهای کثیف سینما هالیوودی و اتهام زنی و تحریف، با هدف زیر سوال بردن احکام شرعی و حکم قصاص اسلامی توسط یک کمپانی امریکایی در سال 2008 ساخته شده است .

آغداشلو یکی از بازیگران مطرح شده در فیلم 40 میلیون دلاری "گلاب "نیز هست که همانند  فیلم آرگو با هدف پیگیری خط ایران هراسی در دنیا توسط هالیوود قرار بوده است که ساخته شود.

شبکه آلمانی «پ-و»  که در دوران آشوبهای فتنه انگیز سال 88 در نقش هوادار آشوب ها و سران فتنه ظاهر شد نیز، با همکاری این عنصر فاسد بهایی و برخی از عناصر طاغوتی دیگر  جشنواره فیلم "سپاس" را که ادامه جشنواره فیلم "سپاس" پیش از انقلاب معرفی می شود، برپا می کند. این شبکه مبتذل همچنین در تلاش است که آثار فیلمسازان داخلی را به دفتر این جشنواره ارسال کرده و با برگزاری مسابقات رقص و آواز، جوانان ایرانی را به کشورهای اطراف فرا بخواند. 

سرانجام شوم اعتیاد و خیانت به مردم

شهره آ‎غداشلو (وزیری‌تبار) که به نقش‌آفرینی در فیلم‌های ضدایرانی و ضداسلامی در سینمای آمریکا معتاد شده بود، حالا به علت اعتیاد به مواد مخدر مدتی است دیگر از سوی کارگردانان و تهیه‌کنندگان برای ایفای نقش انتخاب نمی‌شود.
آغداشلو (وزيري تبار) همسر هوشنگ توزيع، نويسنده و كارگردان بهايي‌مسلك و بازيگري است كه به صهيونيست‌ها نزديك است. آغداشلو در سال 2004 و علي رغم بازي كوتاه و كم اثرش در نقش يك شخصيت فرعي در فيلم «خانه‌اي از شن و مه» با حمايت صهيونيست‌ها، كانديداي برنده جايزه اسكار شد. او درباره علت حضورش در فیلم‌های ضداسلامی گفته بود: «اين درست است كه همه مسلمانان تروريست نيستند، اما همه تروريست‌ها مسلمان هستند!» برخي از مطبوعات مدعي اصلاح‌طلبي، از اين كه اين بازيگر كانديداي اسكار شده بود، به عنوان يك موفقيت بزرگ ياد كرده بودند!

 

 



تاريخ : 15 / 2 / 1393برچسب:, | 9:10 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا
پریسا مقتدی با حکم حسین طاهری مدیرکل هنرهای نمایشی به عنوان رییس جدید مجموعه تئاتر شهر منصوب شد.

یک زن رییس تئاترشهر شد

گروه فرهنگی مشرق به نقل از روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی، مقتدی متولد 1349 شیراز و بازیگر و کارگردان تئاتر است.
 
مقتدی لیسانس برنامه‌ریزی شهری از دانشگاه شیراز، فوق‌لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشکده هنر و معماری، فارغ‌التحصیل دوره یک‌ساله فیلم‌سازی انجمن سینمای جوان ایران، فارغ‌التحصیل دوره یک‌ساله بازیگری از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس است.
 
او پیش از این چهار سال مدیر برنامه‌ریزی و هماهنگی و معاون اجرایی تئاتر شهر بود و یک‌سال مدیریت تالار سنگلج را بر عهده داشت.
 
ریاست فرهنگسرای سرو، مدیر هنری فرهنگسرای سرو (بانو) و مسئول انجمن نمایش فرهنگسرا، مدیر هنری تالار هنر، عضو هیئت مؤسس انجمن تئاتر کودک و نوجوان خانه تئاتر، سرپرست مجموعه تئاتر شهر (از 1389 تا 1390) از دیگر مسوولیت‌های مقتدی بوده است.
 
هم اکنون نمایش «آنتراکت بی‌آنتراکت» به کارگردانی مقتدی در تالار سایه و نمایش «تانگوی تخم‌مرغ داغ» به کارگردانی هادی مرزبان با بازی مقتدی در تالار وحدت روی صحنه است.
 
در حکم طاهری آمده است: با عنایت به تخصص، تجربه، شایستگی‌ها و سوابق ارزشمندتان در حوزه نمایش و مجموعه تئاتر شهر، تالار سنگلج و تالار هنر، شما را به عنوان «ریئس مجموعه تئاتر شهر» منصوب می‌نمایم. امید که با اتکا به تجربیات گرانسنگ‌تان و برنامه‌ریزی همه جانبه، در بهره‌گیری از توان و تخصص هنرمندان و مشارکت اهالی تئاتر در ارتقای این مجموعه تاریخی و شاخص تئاتر کشور موفق باشید.
 
در پایان این حکم، از زحمات اتابک نادری مدیر پیشین این مجموعه تقدیر شده است.



تاريخ : 25 / 1 / 1393برچسب:, | 11:0 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

ریما رامین‌‎فر در صفحه شخصی خود عکس‌هایی از سارا و نیکا منتشر کرده و نوشته است: جهت اطلاع دوستان زیادی که سوال کرده بودند این دوقلوها متولد 8 مرداد 1384 از تهران هستند و در حال حاضر همراه با خانواده در سوئد زندگی می‌کنند.


 



تاريخ : 13 / 1 / 1393برچسب:, | 6:56 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

مهران مدیری کارگردان طنز تلویزیون باری دیگر با ساخت مجموعه "مرد هزار چهره" وژه عید شبکه سه را پرببیننده‌ترین شبکه کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه راديو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ در حالی که انتظار می‌رفت شبکه‌های تلویزیونی در پایان چند نوروز آمیخته با ایام مناسبتی نوروز 86 را با شوق و ذوق بیشتر و برنامه‌های متنوع‌تر روی آنتن ببرند آثار قابل توجهی نصیب مخاطبان شد.

 

بر خلاف وعده‌ای که برای پخش مجموعه "قرارگاه مسکونی" از شبکه تهران شده بود، این مجموعه پخش نشد و شبکه یک کارگردانی مجموعه نوروزی‌اش را به مهدی مظلومی با سریال "روزگار خوش حبیب آقا" سپرد، بازی سیروس گرجستانی در نقش کارمندی که حاضر نبود برای کسب درآمد بیشتر از موقعیت کاری‌اش سوء استفاده کند شاید تنها برگ برنده این سریال بود، این مجموعه از بازی بازیگران دیگری چون مهوش صبرکن،‌محمود جعفری و سعید آقاخانی بهره برد اما شخصیت محور بودن سریال تبدیل به یک ویژگی برای سریال شد.

 

شبکه دو نیز سریال "بایرام" را با بازی امیر جعفری روی آنتن برد مسعود نوایی کارگردان این سریال با انتخاب بازیگرانی چون فتحعلی اویسی، غلامحسین لطفی، رضا فیض نوروزی سعی کرد برگ برنده‌ای در نزد مخاطبان نوروزی‌اش در دست داشته باشد.

 

نوروز 87 با سریال‌های دیدنی همراه بود که موجب غافلگیری مخاطبان در آن سال شد.

برگ برنده نوروز 87 در دست چند کارگردان قرار گرفت.

مهران مدیری با پیشینه قابل توجه ومناسبی که در ساخت برنامه طنز داشت همان قدر برای مخاطب جذاب بود که سیروس مقدم و رامبد جوان به همین دلیل است که نوروز 87 برای مخاطبان لذت بخش‌تر از چند نوروز قبل بود.

مدیری با " مرد هزارچهره" که به قلم محراب و پیمان قاسم خانی خلق شده بود با بهره گرفتن از بازیگرانی چون علیرضا خمسه، پژمان بازغی، سیامک انصاری و سروش صحت و جمع پر بازيگر دیگر حرفه ای‌اش را با داستان های نو و ابتکاری چيد و در نوع خود غافلگیری مناسبی را به وجود آورد.

از سوی دیگر اولین تجربه نوروزی سیروس مقدم با سریال " پیامک از دیار باقی" مورد توجه مخاطبان شبکه یک قرار گرفت.

این سریال با فیلم نامه محسن تنابنده وبازی محمدرضا شریفی نیا، افسانه بایگان، سوسن مقصودلو، حامد کمیلی وشیلا خداداد و ....

تصویری متفاوت از مرگ و بازگشت به زندگی پس از توجه را در قالب طنز به نمایش گذاشت.

درعین حال شبکه دو هم با سریال قابل قبول ودیدنی نشانی به کارگردانی رامبد جوان وتهیه کنندگی مجید اوجی موفقیت تلویزیونی در این سریال را تضمین کرد بازی امیرحسین صدیق، پروانه معصومی، داوود رشیدی، فلوراسام ، پرویز پورحسینی قصه‌ای جذاب در باره پیدا کردن نشانی یک گنج ویافتن گنج‌های انسانی ومعنوی بهتر در این میان، دستمایه خوبی برای سریالی آموزنده وسرگرم کننده بود.

 

 



تاريخ : 9 / 1 / 1393برچسب:, | 11:13 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

گروه فرهنگ و هنر: حمید مهرآرا بازیگر پیشکسوت سینما،تئاتر و تلویزیون صبح امروز -شنبه - دار فانی را وداع گفت.
 
بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون درگذشت

حمید مهرآرا بازیگر قدیمی تئاتر ، سینما و تلویزیون که چندی قبل به دلیل پیشرفت بیماری دیابت، پاهایش را از دست داده بود، صبح امروز (شنبه) درسن 70 سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت. حمید مهرآرا پیش از این در آثار هنری چون «تاراج»، «امیر کبیر»، «پهلوانان نمی میرند»، «آرایشگاه زیبا»، «روزگار جوانی» و تئاتر «پیروزی در شیکاگو» به کارگردانی داوود رشیدی



تاريخ : 21 / 12 / 1392برچسب:, | 3:0 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

پروین میکده بازیگر ایرانی درگذشت و در سکوت خبری در قطعه هنرمندان آرام گرفت.

خاکسپاری زن بازیگر در سکوت خبری+عکسبه گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از گروه فرهنگی مشرق -  او متولد ۱۳۱۴ تهران بود و طی دو روز اخیر در سکوت خبری درگذشت.
 
طبق اعلام بستگان این هنرمند؛ او 19 اسفند ماه در بیمارستان «شهریار» به دلیل سرطان کبد از دنیا رفت و امروز 21 اسفند ماه در قطعه هنرمندان به خاک سپرده شد.
 
پروین میکده در سال ۱۳۱۴ متولد شد. پدرش سرهنگ ابوالقاسم میکده علاقه زیادی به موسیقی ایرانی داشت و به همین علت فرزندانش را با آن آشنا کرد. او سال دوم دبیرستان را پشت سر گذاشته بود که ازدواج او را از ادامه تحصیل بازداشت، اما در فعالیت‌های علمی وهنری شرکت می‌کرد.
 
او همچنین در «انجمن ایران و فرانسه» در ارتباط با آموزش زبان فرانسه، «تئاتر نصر» در ایفای نقش‌های فولکلوریک (محلی شمالی) کار کرده است.
 
چه خوبه برگشتی، گناهکاران،یک خانواده محترم،پوپک و مش ماشاالله،خاله سوسکه،بیداری،پسر تهرونی،دلداده،
 
توفیق اجباری، بی وفا، خوابگاه دختران، عروس فراری،بانوی من، شام آخر، مربای شیرین، من ترانه پانزده سال دارم، همسر دلخواه من، عشق شیشه‌ای،زخمی،مرد عوضی،بالاتر از خطر ،روزی که خواستگار آمد،افسانه دو خواهر،عبور از تله و... از جمله فیلم‌هایی بود که در آن به ایفای نقش پرداخته بود.



تاريخ : 17 / 12 / 1392برچسب:, | 11:8 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

 پایگاه خبری عقاب نیوز :

اکبر عبدی" و "نیما شاهرخ شاهی" هر کدام با ۶ فیلم، پرکارترین بازیگران سال ۹۲ به حساب می آیند گرچه باید از این دو، عبدی را پرکارتر به حساب بیاوریم چون او در این ۶ فیلم، در نقش های اصلی بازی کرد در حالی که شاهرخ شاهی، در نقش‌های فرعی.

گروه فرهنگی مشرق - آمار گرفتن از پرکارترین های یک سال سینمایی، جزو فانتزی ‌های آمار سینمایی هر سال است. در سال 92، با احتساب فیلم های نوروزی که از امروز به روی پرده می روند، 62 فیلم سینمایی اکران شد که از این میان تعدادی بازیگر مرد و زن، مدیر فیلمبرداری، تهیه کننده، تدوینگر و اهنگساز در چند پروژه کار کرده اند و به نوعی پرکارترین های سینمای ایران در سال 92 به حساب می آیند  
 
پرکارترین بازیگران مرد

 

"اکبر عبدی" و "نیما شاهرخ شاهی" هر کدام با 6 فیلم، پرکارترین بازیگران سال 92 به حساب می آیند گرچه باید از این دو، عبدی را پرکارتر به حساب بیاوریم چون او در این 6 فیلم، در نقش های اصلی بازی کرد در حالی که شاهرخ شاهی، عموما در نقش های فرعی فیلم ها به ایفای نقش پرداخت.
با هم آمار پرکارترین بازیگران مرد سال 92 سینمای ایران را از نظر می گذرانیم :
 
بازیگران 6 فیلمه
 در سال 92، 2 بازیگر در 6 فیلم به ایفای نقش پرداختند :
 "اکبر عبدی" با فیلم های رسوایی، تلفن همراه آقای رئیس جمهور، یکی برای همه، جابه جا، عمیلات مهد کودک و معراجی ها
"نیما شاهرخ شاهی" با فیلم های تلفن همراه رئیس جمهور، آقای الف، خودزنی، زن - مرد - زندگی، سگ های پوشالی و معراجی ها
 
بازیگران مرد 5 فیلمه
 در سال 92، 2 بازیگر در 5 فیلم به ایفای نقش پرداختند :
 "مصطفی زمانی" با فیلم های ملکه، جیب بر خیابان جنوبی، برلین 7- ، بوی گندم و خط ویژه
"مجید مشیری" با فیلم های رسوایی، بیتابی بیتا، یکی برای همه، هیس دخترها فریاد نمی زنند و معراجی ها
 
بازیگران مرد 4 فیلمه
 در سال 92، 5 بازیگر در 4 فیلم به ایفای نقش پرداختند :
 "محمدرضا شریفی نیا" با فیلم های رسوایی، تهران 1500، خودزنی و معراجی ها
"آتیلا پسیانی" با فیلم های تلفن همراه رئیس جمهور، خودزنی، پل چوبی و نازنین
"مهران رجبی" با فیلم های جا به جا، آقای الف، گهواره ای برای مادر و معراجی ها
"امید روحانی" با فیلم های قاعده تصادف، ابرهای ارغوانی، پل چوبی و گناهکاران
"هومن برق نورد" با فیلم های ملکه، برف روی کاج ها، جیب بر خیابان جنوبی و گناهکاران
 
بازیگران مرد 3 فیلمه
 در سال 92، 10 بازیگر در 3 فیلم به ایفای نقش پرداختند :
 "مهدی هاشمی" با فیلم های رژیم طلایی، تلفن همراه رئیس جمهور و فرزند چهارم
"حامد بهداد" با فیلم های چه خوبه که برگشتی بیتابی بیتا و فرزند چهارم
"رضا عطاران" با فیلم های چه خوبه که برگشتی، دهلیز و طبقه حساس
"محمدرضا فروتن" با فیلم های هیچ کجا، هیچ کس، چارسو و طبقه حساس
"بابک حمیدیان" با فیلم های هیس دخترها فریاد نمی زنند، چ و با دیگران
"صابر ابر" با فیلم های هیچ کجا، هیچ کس، برف روی کاج ها و آسمان زرد کم عمق
"همایون ارشادی" با فیلم های چه خوبه که برگشتی، ملکه و گناهکاران
"حمیدرضا آذرنگ" با فیلم های ملکه، آسمان زرد کم عمق و با دیگران
"سروش صحت" با فیلم های قاعده تصادف، اکباتان و عملیات مهدکودک
"کامران تفتی" با فیلم های رسوایی، گلوگاه و معراجی ها
 
بازیگران مرد 2 فیلمه
 در سال 92، 23 بازیگر در 2 فیلم به ایفای نقش پرداختند :
 "حمید فرخ نژاد" با فیلم های بشارت به یک شهروند هزاره سوم و استرداد
"شهاب حسینی" با فیلم های حوض نقاشی و هیس دخترها فریاد نمی زنند
"مهران مدیری" با فیلم های تهران 1500 و پل چوبی
"بهرام رادان" با فیلم های تهران 1500 و پل چوبی
"امین حیایی" با فیلم های رژیم طلایی و خودزنی
"فرهاد اصلانی با فیلم های پل چوبی و به خاطر پونه
"امیر جعفری" با فیلم های قاعده تصادف و جیب بر خیابان جنوبی
"پژمان بازغی" با فیلم های نازنین و دو ساعت بعد مهرآباد
"رضا رویگری" با فیلم های گناهکاران و معراجی ها
"محمود پاک نیت" با فیلم های ترنج و پنجشنبه آخر ماه
"محمدرضا داوودنژاد" با فیلم های ترنج و کلاس هنرپیشگی
"فتحعلی اویسی" با فیلم های بازنشسته ها و سه نفر روی یک خط
"حمید لولایی" با فیلم های جا به جا و معراجی ها
"مهران غفوریان" با فیلم های جا به جا و سه نفر روی یک خط
"حسین محجوب" با فیلم های ترنج و با دیگران
"احمد نجفی" با فیلم های فیلادلفی و یک مرد - یک شهر
"مهرداد ضیایی" با فیلم های یکی برای همه و معراجی ها
"هومن سیدی" با فیلم های آزادراه و خط ویژه
"حسام نواب صفوی" با فیلم های تهران 1500 و عملیات مهدکودک
"برزو ارجمند" با فیلم های پل چوبی و معراجی ها
"میلاد کی مرام" با فیلم های ملکه و خط ویژه
"امیرحسین آرمان" با فیلم های بشارت به یک شهروند هزاره سوم و نازنین
"امیر نوری" با فیلم های رسوایی و معراجی ها
 
 
پرکارترین بازیگران زن
 
امسال بازیگران زن فروغ کمتری نسبت به مردان داشتند به گونه ای که پرکارترین بازیگران زن که دو نفر هستند، تنها در 4 فیلم بازی کرده اند.با هم پرکارترین بازیگران زن امسال را مرور می کنیم :
 
بازیگران زن 4 فیلمه
 در سال 92، 2 بازیگر در 4 فیلم به ایفای نقش پرداختند :
 "مهناز افشار" با فیلم های چه خوبه که برگشتی، برف روی کاج ها، هیچ کجا – هیچ کس و پل چوبی
"هانیه توسلی" با فیلم های به خاطر پونه، دهلیز، ابرهای ارغوانی و خط ویژه
 
بازیگران زن 3 فیلمه
 در سال 92، 6 بازیگر در 3 فیلم به ایفای نقش پرداختند :
 "مریلا زارعی" با فیلم های رژیم طلایی، هیس دخترها فریاد نمی زنند و چ
"هدیه تهرانی" با تهران 1500 و پل چوبی
"بهناز جعفری" با فیلم های تلفن همراه رئیس جمهور، ابرهای ارغوانی و جیب بر خیابان جنوبی
"سحر قریشی" با فیلم های اکباتان، زن – مرد – زندگی و نازنین
"لیلا اوتادی" با فیلم های آقای الف، زن – مرد – زندگی و سگ های پوشالی
"خاطره اسدی" با فیلم های بشارت به یک شهروند هزاره سوم،  578 روز انتظار و سر به مهر
 
بازیگران زن 2 فیلمه
 در سال 92، 13 بازیگر در 2 فیلم به ایفای نقش پرداختند :
 "رویا تیموریان" با فیلم های چه خوبه که برگشتی و ابرهای ارغوانی
"نیکی کریمی" با فیلم های تلفن همراه رئیس جمهور و بشارت به یک شهروند هزاره سوم
"الناز شاکردوست" با فیلم های رسوایی و بوی گندم
"پانته آ بهرام" با فیلم های روز روشن و طبقه حساس
"هنگامه قاضیانی" با فیلم های بشارت به یک شهروند هزاره سوم و با دیگران
"رقیه چهره آزاد" با فیلم های جا به جا و دهلیز
"نیوشا ضیغمی" با فیلم های یکی برای همه و چارسو
"شیرین یزدانبخش" با فیلم های برف روی کاج ها و ابرهای ارغوانی
"بهنوش بختیاری" با فیلم های عملیات مهدکودک و سه نفر روی یک خط
"شبنم قلی خانی" با فیلم های بزرگمرد کوچک و پنجشنبه آخر ماه
"بهاره کیان افشار" با فیلم های "هیچ کجا – هیچ کس و گناهکاران
"الهه حصاری" با فیلم های قاعده تصادف و بیتابی بیتا
"شهره قمر" با فیلم های دل بی قرار و زبان مادری
 
 
پرکارترین آهنگسازان
 
پرکارترین آهنگساز سینمایی سال 92، "بهزاد عبدی" است.او با آهنگسازی 6 فیلم بزرگمرد کوچک، دهلیز، زبان مادری، هیچ کجا – هیچ کس، سگ های پوشالی و چ، در صدر پرکارترین آهنگسازان سال قرار دارد.
 
دیگر آهنگسازان پرکار سال 92 عبارتند از :
از میان 62 فیلم اکران شده سال 92، موسیقی متن 23 فیلم بر عهده 8 نفر بوده است.39 فیلم دیگر، یا آهنگساز نداشته اند و از آهنگ های انتخابی استفاده کرده اند و یا آهنگسازان دیگری، کار موسیقی متن آن فیلم ها را انجام داده اند.
 
آهنگسازان 4 فیلمه
 در سال 92، 2 آهنگساز با 4 فیلم حضور دارند :
 "کارن همایونفر" با فیلم های برف روی کاج ها، ابرهای ارغوانی، پل چوبی و هیس دخترها فریاد نمی زنند
"ستار اورکی" با فیلم های خودزنی، اکباتان، دربند و استرداد
 
آهنگسازان 3 فیلمه
 در سال 92، 3 آهنگساز با 3 فیلم حضور دارند :
 "ناصر چشم آذر" با فیلم های دل بی قرار، جا به جا و عملیات مهدکودک
"فردین خلعتبری" با فیلم های بشارت به یک شهروند هزاره سوم، تنهای تنهای تنها و گناهکاران
"پیمان یزدانیان" با فیلم های گهواره ای برای مادر، جیب بر خیابان جنوبی و طبقه حساس
 
آهنگسازان 2 فیلمه
 در سال 92، 3 آهنگساز با 2 فیلم حضور دارند :
 "حسین علیزاده" با فیلم های ملکه و آسمان زرد کم عمق
"آرمان موسی پور" با فیلم های خاک و مرجان و خط ویژه
"یحیی سپری شکیب" با فیلم های کلاس هنرپیشگی و یکی برای همه
 
 
پرکارترین تدوینگران
 

از میان 62 فیلم اکران شده در سال 92، تدوین 33 فیلم، توسط 12 نفر انجام شده است و تدوین 29 فیلم دیگر را نیز 29 تدوینگر دیگر انجام داده اند.
در ادامه، مروری خواهیم داشت بر تدوینگران پرکار سینمای ایران در سال 92 :
 
تدوینگران 5 فیلمه
 در سال 92، 2 تدوینگر با 5 فیلم حضور دارند :
 "مستانه مهاجر" با فیلم های رژیم طلایی، گهواره ای برای مادر، خاک و مرجان، نازنین و دو ساعت بعد مهرآباد
"بهرام دهقانی" با فیلم های پل چوبی، تنهای تنهای تنها، استرداد، آسمان زرد کم عمق و گناهکاران
 
تدوینگر 4 فیلمه
 درسال 92، تنها "حسین زندباف" با فیلم های تلفن همراه رئیس جمهور، آزادراه، زبان مادری و سگ های پوشالی، تدوینگر 4 فیلمه محسوب می شود.
 
تدوینگر 3 فیلمه
 در سال 92، تنها "محمدرضا موئینی" با فیلم های حوض نقاشی، هیچ کجا – هیچ کس و جیب بر خیابان جنوبی، تدوینگر 3 فیلمه محسوب می شود.
 
تدوینگران 2 فیلمه
 در سال 92، 8 تدوینگر با 2 فیلم حضور دارند :
 "حسن ایوبی" با فیلم های خودزنی و عملیات مهدکودک
"هائده صفی یاری" با فیلم های چه خوبه که برگشتی و هیس دخترها فریاد نمی زنند
"سپیده عبدالوهاب" با فیلم های برف روی کاج ها و خسته نباشید
"مصطفی خرقه پوش" با فیلم های برلین 7- و طبقه حساس
"کاوه ایمانی" با فیلم های یکی برای همه و دل بی قرار
"سید میثم هاشم زاده" با فیلم های رسوایی و معراجی ها
"امیر ادیب پرور" با فیلم های زن – مرد – زندگی و به خاطر پونه
"خشایار موحدیان" و "سودابه سعیدنیا" مشترکا با فیلم های اکباتان و سر به مهر
 
پرکارترین فیلمبرداران
 

در سال 92، 27 فیلم از 62 فیلم اکران شده، توسط 12 مدیر فیلمبردرای انجام شده اند و 35 فیلم دیگر توسط 35 فیلمبردار دیگر انجام شده اند.
 
پرکارترین مدیران فیلمبرداری سال عبارتند از :
فیلمبرداران 3 فیلمه
 در سال 92، 3 مدیر فیلمبرداری با 3 فیلم حضور دارند :
 "محمود کلاری" با فیلم های برف روی کاج ها، گذشته و استرداد
"فرشاد گل سفیدی" با فیلم های رسوایی، زن – مرد – زندگی و معراجی ها
"مهدی جعفری" با فیلم های دهلیز، به خاطر پونه و خط ویژه
 
فیلمبرداران 2 فیلمه
 در سال 92، 9 مدیر فیلمبرداری با 2 فیلم حضور دارند :
 
"علیرضا زرین دست" با فیلم های تلفن همراه رئیس جمهور و ملکه
"هومن بهمنش" با فیلم های دربند و گناهکاران
"محمدرضا سکوت" با فیلم های روز روشن و بوی گندم
"روزبه رایگا" با فیلم های سر به مهر و با دیگران
"حسین جعفریان" با فیلم های هیچ کجا – هیچ کس و چ
"محمد احمدی" با فیلم های گهواره ای برای مادر و دو ساعت بعد مهرآباد
"سیدمحسن جاهد" با فیلم های عملیات مهدکودک و اکباتان
"احمد احمدی" با فیلم های رژیم طلایی و نازنین
"حسن پویا" با فیلم های دل بی قرار و زبان مادری
 
پرکارترین تهیه کنندگان
 

پرکارترین تهیه کنندگان سال 92، 7 نفر هستند که هر کدام از آنها 2 فیلم را تولید کرده اند.تهیه کنندگان پرکار سال 92 عبارتند از :
 
"محسن علی اکبری" با فیلم های تلفن همراه رئیس جمهور و استرداد
"عبدالله علیخانی" و "حسین فرحبخش" با فیلم های رژیم طلایی و نازنین
"علی سرتیپی" با فیلم های جیب بر خیابان جنوبی و پل چوبی
"امیر سماواتی" با فیلم های دربند و با دیگران
"داریوش بابائیان" با فیلم های به خاطر پونه و بوی گندم
"رویا شریف" با فیلم های اکباتان و عملیات مهدکودک
"محمد احمدی" با فیلم های گهواره ای برای مادر و دو ساعت بعد مهرآباد



تاريخ : 1 / 10 / 1392برچسب:, | 4:48 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

الناز شاکردوست بازیگر موفق سینمای ایران در فیلم اینجا تاریک نیست گریمی بسیار جالبی را تجربه کرده است.
به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز  به نقل از  حوزه سینما باشگاه خبرنگاران الناز شاکردوست بازیگر موفق سینمای ایران در فیلم اینجا تاریک نیست گریمی بسیار جالبی را تجربه کرده است.

 

 


الناز شاکردوست در قسمت‌هایی از این فیلم باید با گریم سنگین و خیلی متفاوت بازی می‌کرد.
 


فیلم سینمایی اینجا تاریک نیست اثری متفاوت از محمدرضا خاکی می‌باشد که به زودی اکران عمومی خواهد شد.



تاريخ : 9 / 9 / 1392برچسب:, | 10:8 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

حمید مهرآرا از بازیگران قدیمی تلویزیون که بیش از هر چیز به واسطه ایفای نقش در «آرایشگاه زیبا» شناخته می شود، این روزها از شدت یافتن بیماری دیابت خود رنج می‌برد و همبن بیماری باعث شده هر دو پای او قطع شود.

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از شبکه ایران: حمید مهرآرا از بازیگران قدیمی تلویزیون که بیش از هر چیز به واسطه ایفای نقش در «آرایشگاه زیبا» و در قامت یکی از رفقای نزدیک «اسد خمارلو» شناخته می شد، این روزها از شدت یافتن بیماری دیابت خود رنج می‌برد.

همسر این بازیگر به «بانی فیلم» گفت: هشت سال است که حمید مهرآرا دچار بیماری شده است. او ابتدا دچار بیماری افسردگی شده بود و بعد از دو سال گرفتار دیابت شد.

او افزود: اوضاع جسمی وی در حال حاضر اصلاً خوب نیست. سال گذشته پزشکان به دلیل بیماری دیابت ناچار به قطع پای چپ او شدند متأسفانه بیماری دیابت وی کنترل نشد و امروز هم پای راست او را قطع می‌کنند.

 

او درخصوص اوضاع مالی و شرایط زندگی‌شان در طول سال‌های گذشته گفت: مگر می‌شود به مشکل مالی برنخورده باشیم؟ اما از آنجا که همسرم فرهنگی بوده تاکنون از منبع مالی فرهنگی‌ ایشان استفاده کرده‌ایم. او گفت: از وقتی که همسرم دچار بیماری شد، دیگر در کارهای هنری بازی نکرده و روحیه‌اش کاملاً دچار آسیب شده است. در این سال‌ها برخی از همکارانش به عیادتش می‌آمدند، اما روز گذشته حسن فتحی به بیمارستان آمد و از همسرم ملاقات کرد.

حمید مهرآرا که هم اکنون 70 سال سن دارد، در سریال‌های پرمخاطبی چون «امیر کبیر»، «پهلوانان نمی‌میرند» و «روزگار جوانی» بازی داشته است.



تاريخ : 1 / 9 / 1392برچسب:, | 1:41 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :


عزت‌الله انتظامی به‌دلیل مشکلات تنفسی ناشی از آلودگی هوا در بخش سی‌سی‌یو بستری شد.

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل  ازایسنا : آقای بازیگر با تأیید این خبر اظهار کرد: از پنجشنبه 30 آبان‌ ماه به‌دلیل آلودگی هوا، تنفس برایم بسیار سخت شده است و به همین دلیل، در بخش مراقبت‌های ویژه‌ی بیمارستان بستری شده‌ام تا پزشکان کنترل بیشتری روی تنفس و قلبم داشته باشند.

او درباره‌ وضعیت سلامتی‌اش توضیح داد: حال عمومی‌ام بد نیست و می‌توانم صحبت کنم و غذا بخورم، اما ریه‌هایم کمی با مشکل مواجه شده و تنفس برایم سخت است. همچنین با توجه به این‌که قلبم باتری دارد، برای احتیاط، پزشکان کنترل دقیقی روی فعالیت آن بخش نیز دارند.

انتظامی با تشکر از پزشکان و پرسنل بیمارستان افزود: آقایان دکتر نصیری و اخوان رسیدگی بسیار خوبی به من دارند و بسیار ورزیده عمل می‌کنند.

این بازیگر پیشکسوت سینمای ایران در پایان با تأکید دوباره بر این‌که آلودگی هوا باعث بستری شدنش در بیمارستان شده است گفت: پزشکان تأکید دارند که پس از مرخص شدن از بیمارستان باید به دریا بروم و در تهران نمانم.



تاريخ : 14 / 8 / 1392برچسب:ابوالفضل,پورعرب,عقاب نیوز, | 11:42 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

ابوالفضل پورعرب، ستاره سینمای ایران با اعلام منتفی شدن همکاری خود با "کلاشینکف" از کناره گیری‌اش از بازیگری خبر داد.
ستاره سینمای ایران از بازیگری کناره‌گیری کرد

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از افکارنیوز،ابوالفضل پور عرب، بازیگر سینما و تئاتر و تلویزیون درباره وضعیت جسمانی خود گفت: مدت طولانی را در بستر بیماری بودم و اکنون برای استراحت و گذراندن دوران نقاهت به "بوشهر" رفته بودم.

وی افزود: در حال حاضر حالم خوب است و شاید به زودی با پروژه‌ای همکاری خود را آغاز کنم.

پورعرب درخصوص حضورش در "کلاشینکف" تصریح کرد: حضورم در "کلاشینکف" به دلیل سفرم به "بوشهر" منتفی شد و من دیر به این پروژه رسیدم.

وی ادامه داد: تصمیم گرفته‌ام دیگر بازی نکنم و در مقام کارگردانی فعالیت خود را ادامه دهم.

ستاره سینمای ایران با اشاره به سن خود، اظهار داشت: دیگر توانایی و بازتاب بازی‌ام مثل جوانی‌ام نیست و ترجیح می‌دهم به جای ایفای نقش، کارگردانی کنم.

پورعرب خاطرنشان کرد: از لطف و احوال پرسی مردم سپاسگزارم و سعی می‌کنم با ساختن آثاری متفاوت در خدمت آنها باشم.



تاريخ : 27 / 7 / 1392برچسب:, | 9:42 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

بیوگرافی ارسلان قاسمی : ارسلان قاسمی (زادهٔ ۱ خرداد ۱۳۷۴ در تهران) یک بازیگر نوجوان ایرانی است. او تاکنون علاوه بر چند فیلم سینمایی در مجموعه‌های تلویزیونی یوسف پیامبر در نقش کودکی بنیامین و در چشم باد در نقش کودکی بیژن نیز بازی کرده‌است.[۱] قاسمی نخستین بار در سن هفت سالگی در مجموعه تلویزیونی در چشم باد در نقش کودکی بیژن (پارسا پیروزفر) به بازی پرداخت. فیلم‌برداری این سریال از سال ۱۳۸۲ آغاز شد.[۲] او در فیلم جعبه موسیقی (فرزاد مؤتمن) نقش اصلی را به‌عهده داشت.

بیوگرافی ترلان پروانه :ترلان پروانه بازیگر و نوجوان ایرانی متولد ۱۸ تیر ماه ۱۳۷۷ است.در خانواده فرهنگی و هنرمند در شهر شیراز بدنیا آمد، در سه سالگی از طرف چند شرکت تبلیغاتی برای ساخت تیزر دعوت به کار شد و همزمان در برنامه‌های آموزشی شبکه جام جم و شبکه یک سیما به ایفای نقش پرداخت و در فیلم سینمایی رویای آخر به کارگردانی آقای مهرداد خوشبخت و سریال بچه‌های خیابان به کارگردانی آقـای همایون اسعدیان و تئاتر آفتاب و درخت نقشی کوتاه اجرا نمود. پس از نشان دادن استعداد خود کارش را به طور جدی در سینما، تلویزیون و تئاتر ادامه داد. او تا کنون بیش از ۶۰ کار سینمایی و تلویزیونی انجام داده‌است.او در جشنواره فیلم کودک و نوجوان به خاطر بازی در فیلم "آهوی پیشونی سفید" برنده "پروانه زرین" به عنوان بهترین بازیگر دختر شد. (در سال ۱۳۹۰)


  ترلان پروانه و ارسلان قاسمی

ازدواج ترلان پروانه و ارسلان قاسمی


 ترلان پروانه و ارسلان قاسمی

ازدواج ترلان پروانه و ارسلان قاسمی


ترلان پروانه و ارسلان قاسمی

ازدواج ترلان پروانه و ارسلان قاسمی


ترلان پروانه و ارسلان قاسمی

ازدواج ترلان پروانه و ارسلان قاسمی / ترلان پروانه و مادرش


ترلان پروانه و ارسلان قاسمی

ازدواج ترلان پروانه و ارسلان قاسمی


ترلان پروانه و ارسلان قاسمی

ازدواج ترلان پروانه و ارسلان قاسمی


 ترلان پروانه و ارسلان قاسمی



تاريخ : 3 / 7 / 1392برچسب:, | 1:31 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

12 فیلم سینمایی به عنوان نماینده ایران برای حضور در اسکار کاندید شده‌اند که در این گزارش مروری اجمالی بر این آثار داریم.

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از مهر : 12 فیلم نامزد سینمای ایران برای حضور در اسکار 2014 دیشب معرفی شدند که این فیلم‌ها عبارتند از "برف روی کاج ها"، "بی خود و بی جهت"، "پذیرایی ساده"، "پله آخر"، "حوض نقاشی"، "دربند"، "دهلیز"، "قاعده تصادف"، "کلاس هنرپیشگی"، "گناهکاران"، "گذشته" و "هیس دختران فریاد نمی زنند" اشاره کرد.

نماینده ایران در اسکار تا نهم مهر ماه از بین یکی از این فیلم ها انتخاب خواهد شد.

"برف روی کاج ها" به کارگردانی پیمان معادی داستان یک زن معلم پیانو است. او در مواجهه با یک اتفاق بزرگ در زندگی اش، در دو راهه تصمیم قرار می گیرد او یا باید مطابق عرف دست به انتخاب بزند یا ...



ادامه مطلب
تاريخ : 22 / 6 / 1392برچسب:, | 1:29 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

اختتامیه هشتمین جشنواره فیلنامه‌نویسی رضوی عصر امروز 20 شهریورماه در مرکز گسترش سینمای تجربی و مستند برگزار شد.
 

اختتامیه هشتمین جشنواره فیلنامه‌نویسی رضوی برگزار شد. در این مراسم شفیع آقامحمدیان، محمد سجاده‌چی، جلیل عرفان و محمدکاسبی به سخنرانی پرداختند. در این برنامه از محمد کاسبی به عنوان بازیگر فیلم‌های رضوی تقدیر شد.

اختتامیه هشتمین جشنواره فیلنامه‌نویسی رضوی عصر امروز 20 شهریورماه در مرکز گسترش سینمای تجربی و مستند برگزار شد.



ادامه مطلب

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

تصویر گلشیفته فراهانی در اختتامیه جشنواره ونیز2013 در حال درست کردن حباب‌های صابون روی سن...

 

 

 

 

 

 

گلشیفته فراهانی بازیگری است که پس از انتشار تصویر نیمه برهنه از وی در فضای مجازی می گوید:  وقتی پائولو این ایده را مطرح کرد با خودم گفتم اگر این عکس ها را پائولو نگیرد،کدام عکاس خواهد گرفت؟ گویی که پائولو از من عبور کند و روح من را عکاسی کند.

 

او پس از آن  نیز نقش یک روسپی افغانی را در یکی از فیلم های هالیوود بازی کرد.

 

وی در فیلم ضد ایرانی گلاب نیز ایفای نقش کرده است.

 



تاريخ : 18 / 6 / 1392برچسب:, | 12:21 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

 

این سومین فیلمی است که بازیگر محبوب سینمای ایران را در یک نقش زنانه خواهیم دید.
 

مجله مهر: این سومین فیلمی است که بازیگر محبوب سینمای ایران را در یک نقش زنانه خواهیم دید.

 لباس زنانه بر تن بازیگر محبوب سینمای ایران.«اکبر عبدی» حالا پس از دو تجربه شیرین و بسیار موفق در ایفای نقشهای زنانه حالا قرار است در یک فیلم سینمایی دیگر، نقش یک پیرزن را بازی کند. «خواب زده ها» عنوان جدیدترین فیلم «فریدون جیرانی« است که اکبر عبدی هم در میان بازیگران آن حضور دارد و البته با یک نقش متفاوت.



این هنر پیشه صاحب پر رنگ ترین حضور یک بازیگر مرد در لباس زنانه در سینمای ایران بود.«اکبر عبدی» در فیلم پرحاشیه و خبرساز «آدم برفی» به کارگردانی داوود میرباقری، نقش جوانی به نام «عباس» را بازی می کرد که طی اتفاق هایی لباس زنانه پوشید و البته همین زنانه پوشی، حاشیه های فیلم را دوچندان کرد.
 



سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل، جایزه هیات داوران سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر برای بازی درخشان «اکبر عبدی» بود. او در فیلم «خوابم میاد» به کارگردانی «رضا عطاران» نقش مادر شخصیت اصلی فیلم را بازی می کرد. بازی درخشان اکبر عبدی در نقش مادرف این فیلم کمدی را به یکی از پرفروش ترین فیلم های سال تبدیل کرد. رضا عطاران با بازی گرفتن از اکبر عبدی در نقش مادر، توانست  هوشمندانه بسیاری از خط قرمزهای سینمای ایران را دور بزند  و البته بازی شیرین عبدی هم به جذاب تر شدن این ماجرا کمک فراوانی کرد.

 

حالا دوباره قرار است عبدی را در لباس زنانه ببینیم. او این بار در «خواب زده ها» نقش مادر و خاله «فرهاد اصلانی» را به صورت همزمان بازی کرده است. خواب زده ها داستان دختری با نام نازگل مشرقی دختر مجرد جنوب شهری را روایت می کند که به دلیل مشکلات اقتصادی زندگی اش در حال فروپاشی است.



 آشنایی اتفاقی وی با فیروز نشاط کارخانه‌دار مجرد زندگی اش را دچار حادثه های جدیدی می کند.در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون فرهاد اصلانی، ساره بیات، صابر ابر، شقایق فراهانی، ملیکا شریفی نیا، رویا میرعلمی، حسن تسعیری بازی می کنند و  اکبر عبدی  باز نقش یک حضور دارند.



تاريخ : 15 / 6 / 1392برچسب:, | 10:33 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا
مهناز افشار به مناسبت اجازه نداشتن زنان برای تماشای دربی و ورود به ورزشگاه آزادی، پیامی کنایه آمیز صادر کرد.

پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از شهرخبر، مهناز افشار به مناسبت دربی ۷۷ تهران پیام کوتاهی برای هوادارانش و مردم ایران منتشر کرد. این بازیگر سینمای ایران در متن پیامش آورده است.

«هنوز هم ۱۰۰ هزار نفر این ورزشگاه را پر می‌کنند و امید من به روزی است که زنان سرزمینم نیز راهی‌ به این ورزشگاه آزادی داشته باشند. به امید آن روز خوب.»

گفتنی است برخی از رسانه ها سعی کرده اند آزادی در جمله فوق را به آزادی زنان در جامعه مربوط کنند که البته اگر منظور خانم افشار نیز همین بوده باشد، جای بسی تامل دارد.



تاريخ : 10 / 6 / 1392برچسب:, | 6:46 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

من همواره سعی کرده‌ام نمازم را اول وقت بخوانم چرا که نماز اول وقت آرامش خاصی را به من می‌دهد.. از این رو توصیه می‌کنم که برای آرامش و عبادت با خدا نماز را اول وقت بخوانیم.

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل ازمشرق، "افسانه پاکرو" بازیگر جوان و محبوب سینما و تلوزیون ایران در این خصوص می گوید: من همواره سعی کرده ام نمازم را اول وقت بخوانم چراکه نماز اول وقت آرامش خاصی را به من می دهد و بعد از آن متوجه شده ام که تمرکز بهتری نیز در کارهایم دارم , از این رو توصیه می‌کنم که برای آرامش و عبادت با خدا نماز را اول وقت بخوانیم.



وی همچنین در خصوص بازی در سریال های ویژه ماه رمضان با توجه به بازی در سریال زاینده رود که متناسب با ماه رمضان بود گفت: من خیلی دوست دارم که سریال با حال و هوای ماه رمضان متناسب باشد اما در مسیر زاینده رود کمی متفاوت بود,اگر سال های آینده سریالی که متناسب با ماه مبارک رمضان ساخته شود و به من پیشنهاد بدهند حتما بازی خواهم کرد.



تاريخ : 3 / 6 / 1392برچسب:, | 11:18 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

 

فرهنگ و هنر > سینمای جهان
گلشیفته فراهانی در پروژه ضدایرانی "گلاب"
گلشیفته فراهانی بازیگر ایرانی اکنون در اردن به سر می‌برد تا در پروژه ضدایرانی "گلاب" بازی کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیلی میل، هر چند تاکنون به صورت رسمی پیوستن فراهانی به این پروژه اعلام نشده بود، اما روزنامه دیلی میل اخیرا در مصاحبه‌ای با وی اعلام کرد او در اردن به سر می برد تا در فیلم "گلاب" به نقش آفرینی بپردازد.

هر چند در این مصاحبه فراهانی تاکید کرده که معتقد است باید سیاست را برای سیاستمداران گذاشت، اما او اینک با بازی در فیلمی که اولین تجربه جان استوارت مجری تلویزیونی آمریکایی است در اردن به سر می برد تا در این فیلم کاملا سیاسی بازی کند.

او در این مصاحبه گفته است ما هنرمندان هیچ ایده‌ای درباره آنچه رخ می‌دهد نداریم و می افزاید اما من ایران را ترک کردم زیرا آنجا سرکوب می شدم و با این کار به نماد آزادی و حقوق زنان بدل شدم. فیلم "گلاب" با اقتباس از خاطرات مازیار بهاری که در جریان پس از انتخابات دور قبل ایران دستگیر و به جرم جاسوسی زندانی شد، در حال ساخت است. تاکنون محل فیلمبرداری این اثر روشن نشده بود و فقط اطلاعات نشان می داد این فیلم در خاورمیانه در حال فیلمبرداری است.

سایت آی.ام.دی.بی نیز در اطلاعات این فیلم نامی از گلشیفته فراهانی نبرده است. اوایل ژوییه اعلام شده بود که شهره آغداشلو در این فیلم بازی می کند. این بازیگر ایرانی ساکن لس آنجلس، در نقش مادر مازیار بهاری روزنامه‌نگاری که گایل کارسیا برنال در نقش او جلوی دوربین می‌رود، بازی می‌کند.

بهاری متولد ایران که در سال 2009 همزمان با انتخابات ریاست جمهوری راهی ایران شده بود، به دلیل جاسوسی به مدت 118 روز در زندان به سر برد. جان استوارت قرار است تا آخر این ماه این فیلم را تمام کند و 3 سپتامبر دوباره به برنامه تلویزیونی‌اش بازگردد. این فیلم قرار است در سال 2014 اکران شود.



تاريخ : 25 / 5 / 1392برچسب:بدلکار,معروف,سینما,قطع نخاع,عقاب نیوز, | 10:36 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

بدلکار معروف سینما قطع نخاع شد

یکی از بدلکاران سینما هنگام شرکت در مسابقات پارکور، دچار قطع‌نخاع شد.

به گزارش عقاب نیوز به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا یکی از بدلکاران سینما هنگام شرکت در مسابقات پارکور، دچار قطع‌نخاع شد. تورج اجلی عضو گروه بدلکاران سایه پنهان در این رابطه گفت: 19مرداد امسال مسابقات پارکور از سوی باشگاهی ورزشی در پارک ولایت تهران برگزار شد.

 
در این مسابقات تعدادی از قهرمانان این رشته حضور داشتند که به مسابقه با هم پرداختند.
 
 
وی افزود: سعید رامین، قهرمان رشته ژیمناستیک و شناست که در جریان این مسابقات دچار آسیب‌دیدگی شد و او را به بیمارستان شرکت نفت منتقل کردیم و پزشکان دیروز گفتند با توجه به شدت جراحات دچار قطع نخاع و از ناحیه پا فلج شده است.
 
اجلی خاطرنشان کرد پس از این حادثه ناگوار برای سعید رامین، کسی دربرابر آن پاسخگو نیست و وزارت ورزش موضوع را به فدراسیون ورزش‌های همگانی مربوط می‌داند. فدراسیون ورزش‌های همگانی نیز مدعی است ورزش پارکور غیرقانونی است.
 
این در حالی است که چندین باشگاه در این حوزه فعالیت می‌کنند. وی ادامه داد: هفته گذشته در جریان این مسابقات در کرج نیز یک ورزشکار مرگ ‌مغزی شد و این ورزشکاران نمی‌توانند از بیمه ورزشی استفاده کنند
انتهای پیام/



تاريخ : 9 / 5 / 1392برچسب:وخامت,حال,استاد,مشایخی,عقاب نیوز, | 9:9 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

وکیل استاد "جمشید مشایخی" گفت: صبح امروز به دلیل وخامت اوضاع جسمانی "جمشید مشایخی" بازیگر پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر وی را به شمال کشور منتقل کردیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مهرداد خضرایی" وکیل "جمشید مشایخی" گفت: صبح امروز به دلیل وخامت اوضاع جسمانی استاد "جمشید مشایخی" هنرمند پیشکسوت عرصه سنما و تئاتر وی را به شمال ایران و در منطقه رینه آمل منتقل کردیم.
وی ادامه داد: خوشبختانه پس از ورود به منطقه خوش آب‌ و هوا و مراجعه به بیمارستان، حال استاد روبه بهبود بوده و تحت مراقبت قرار گرفته است.



تاريخ : 9 / 5 / 1392برچسب:عکس بازیگر سریال,مادرانه,عقاب نیوز, | 6:58 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 
فرهنگ > تلویزیون - مهدی سلطانی که در سریال«مادرانه» نقش اردلان را بازی می‌کند یکی از بازیگرانی است که کارش را از تئاتر آغاز کرده است.

به گزارش خرگزاری خبرآنلاین، او که دکترای تئاتر خود را از دانشگاه آوینیون فرانسه گرفته نه تنها تجربه بازی در نمایش‌های کارگردانان شناخته شده تئاتر ایران را دارد، بلکه خودش نیز تا به حال دو نمایش «خانهٔ عروسک» (تهران، تالار مولوی۱۳۷۶) و «چیزی یادم نمی‌آید» (تهران، تالار مولوی۱۳۷۹) را کارگردانی کرده است.

مهدی سلطانی

از جمله نمایش هایی که سلطانی در آن ها به ایفای نقش پرداخته می‌توان به «آخرین قهرمانان زمین» کار اصغر فرهادی (تهران، تالارمولوی ۱۳۷۶)، «دیوار» کار محسن علیخانی (تهران، تئاترشهر، سالن چهارسو ۱۳۷۷‏)، «دختر گل فروش» کار پروانه مژده (تهران، تئاترشهر، سالن اصلی ۱۳۷۸)، «والس مرده شوران» کار کوروش نریمانی (تهران، تئاترشهر، تالار چهارسو۱۳۸۱)، «پچپچه‌های پشت خط نبرد» کار علیرضا نادری (تهران، تئاترشهر، تالار قشقایی ۱۳۸۱)، «مضحکهٔ شبیه قتل» کار حسین کیانی (تهران، تئاترشهر، تالار سایه۱۳۸۲‏)، «خانه» کار کیومرث مرادی (تهران، تئاترشهر، تالار قشقایی ۱۳۸۸)‏  و ...اشاره کرد.



تاريخ : 24 / 4 / 1392برچسب:عکس , گاف , سریال ,مادرانه,عقاب نیوز, | 11:18 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

در قسمت گذشته سریال مادرانه که هر شب از شبکه سه سیما پخش می شود بازیگر این سریال گوشی تلفن همراه را به صورت برعکس گرفته و با آن صحبت می نماید که این گاف بامزه از دید دست اندرکاران سریال مخفی مانده است.
برچسب ها: 



تاريخ : 25 / 4 / 1392برچسب:مخالفت,ناجا,خانه,سینما,بازگشایی,عقاب نیوز, | 12:6 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

امروز و در شرایطی که قراربود خانه سینما بازگشایی شود تجمع جمعی ۴۰ نفره از سینماگران جلوی خانه سینما مانع بازگشایی قانونی و رسمی آن شد.

به گزارش فارس، تجمع اهالی سینما امروز (25 تیر ماه) مانع بازگشایی قانونی و رسمی خانه سینما شد. در شرایطی که قرار بود امروز خانه سینما به هیئت مدیره قانونی آن که متشکل از 5 عضو از صنوف قانونی است ،تحویل گردد تجمع تعدادی از سینماگران و اهالی سینما مانع از بازگشایی خانه سینما شد.
 
فرهاد توحیدی رئیس هیئت مدیره سابق خانه سینما در توافقی که با سعید منتظر‌المهدی معاونت اجتماعی ناجا صورت داد تلاش کرد تا 48 ساعت دیگر خانه سینما تحت حفاظت نیروی انتظامی باشد و هیچ کس در آن اجازه ورود یا خروج نداشته باشد با این شرایط روند بازگشایی خانه سینما دور جدیدی را آغاز خواهد کرد در حالی که تعدادی از اهالی سینما با قانونی بودن صنوف همچنین برگزاری مجمع عمومی و هیئت مدیره قانونی مخالفت خود را با حضور جلوی درب خانه سینما اعلام کردند.
 
بنابراین گزارش رؤسای صنوف سینمایی و تعدادی از اهالی سینما امروز جلوی درب خانه سینما حضور داشتند و جلسه خود را که تصمیم داشتند در محل خانه سینما برگزار کنند به ساعت 13:30 امروز در خانه سینمای شماره 2 موکول کردند. در این تجمع مازیار میری، فرهاد توحیدی، رویا تیموریان،حسن برزیده،سیروس الوند،غلامرضا موسوی،منوچهر شاهسواری، مسعود رایگان، منوچهر محمدی، همایون اسعدیان، رضا کیانیان و ... حضور داشتند و جمال شورجه به عنوان یکی از اعضای هیئت نظارت بازگشایی خانه سینما حاضر شد. در شرایطی روسای صنوف جلوی درب خانه سینما حاضر شدند که رئیس هیئت مدیره سابق این خانه تاکید کرد که اگر ظرف 48 ساعت آینده  خواسته های برآورد ه نشود تجمع اهالی سینما روز پنج شنبه نیزادامه خواهد داشت.
 
به گزارش فارس، روز های گذشته هیئت مدیره خانه سینما خطاب به اهالی صنوف بیانیه‌ای منتشر کردند و از آنها خواستند تا با تجمع جلوی خانه سینما مانع از بازگشایی قانونی آن شونداما از میان 2500 عضو خانه سیمنا تنها حدود 40 نفر از روسای صنوف 29 گانه خانه سینما و خبرنگاران جلوی درب خانه سینما حاضر شدند.



تاريخ : 25 / 4 / 1392برچسب:فرزاد,جمشیدی,همسر,عقاب نیوز, | 9:34 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

فرزاد جمشیدی مجری جنجالی تلویزیون در آخرین ضیافت افطاری وزیر ارشاد دولت دهم با هنرمندان حضور یافت.

ضیافت افطار سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از هنرمندان، شامگاه یکشنبه در تالار وحدت برگزار شد. در این مراسم فرزاد جمشیدی مجری جنجالی تلویزیون در میان دعوت شدگان حضور داشت. وی که از چندی پیش و در پی شکایت زن جوانی به محاکم قضائی به سوژه داغ رسانه ها تبدیل شده و ماه گذشته نامه خداحافظی خود از تلویزیون را منتشر کرده بود دیروز به همراه همسرش در این ضیافت حضور یافته بود.


 

تیرماه 91 بود که ماهنامه «همشهری آیه» گفت و گویی خانوادگی با مجری نام آشنای سحرهای ماه مبارک رمضان منتشر کرد.



تاريخ : 22 / 4 / 1392برچسب:علیخانی,ماه عسل,شلوار قرمز,عقاب نیوز, | 1:4 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

احسان علیخانی مجری برنامه تلویزیونی «ماه عسل» که با پوشش خاصش در برنامه روز پنجشنبه واکنش‌ها و انتقادات فراوانی را برانگیخته بود، امروز بابت این موضوع از مخاطبان برنامه‌اش عذرخواهی کرد.
 

به گزارش مشرق به نقل از قانون، علیخانی روز گذشته با شلوار قرمزرنگ به اجرای برنامه ماه عسل پرداخت که این اتفاق باعث بروز واکنش‌هایی در رسانه‌های رسمی و شبکه‌های مجازی شد. همین واکنش‌ها باعث شد این مجری تلویزیونی در ابتدای برنامه روز جمعه «ماه عسل» به ذکر توضیحاتی درباره این موضوع بپردازد. علیخانی با اشاره به این‌که بعد از سال‌ها اجرا در تلویزیون طبعا با قواعد این حوزه آشنایی کامل دارد، ادامه داد: «شلواری که من پوشیده بودم در اصل بادمجانی رنگ بود، اما در جریان پخش تلویزیونی رنگ‌ها پررنگ‌تر می‌شوند و این اتفاق‌ها رخ می‌دهد...»

او افزود: «می‌دانم اینجا سیرک نیست و باید شان و شئوناتش حفظ شود. اما با وجود این‌که بی‌تقصیر بودم بابت این اتفاق عذرخواهی می‌کنم.»



تاريخ : 21 / 3 / 1392برچسب:, | 11:31 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

المیرا عبدی دختر اکبر عبدی کمدین مشهور ایرانی در ادامه مسیر پدر وارد دنیای بازیگری شده است.
 
 شبکه ایران:  المیرا عبدی دختر اکبر عبدی کمدین مشهور ایرانی در ادامه مسیر پدر وارد دنیای بازیگری شده است.

وی در اولین تجربه سینمایی حرفه ای خود در کمدی آپارتمانی «یکی برای همه» ایفای نقش کرده است که این روزها روی پرده سینماهاست.

 


المیرا عبدی در کنار پدرش در نمایی از «یکی برای همه»

در «یکی برای همه» المیرا عبدی در نقش فرزند دختر پدرش اکبر عبدی ظاهر شده است؛ پدری که عاشق تیم پرسپولیس است و همین عشق برایش دردسرهای فراوانی را رقم می زند.

«یکی برای همه» به کارگردانی محمد آهنگرانی و تهیه کنندگی انوشیروان نعیمی در گروه سینمایی آفریقا روی پرده است.



تاريخ : 17 / 3 / 1392برچسب:, | 1:27 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

یک قالی ایرانی متعلق به قرن هفدهم در حراجی ساتبی در نیویورک به قیمت بی‌سابقه ۳۳ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار فروخته شده است.

این قالی که متعلق گالری هنری کورکوران در واشنگتن بود به همراه ۲۴ تخته فرش دیگر برای تامین هزینه های این موزه به حراج گذاشته شده بود.

پیش از این رکورد بالاترین قیمت فرش دستباف در اختیار یک قالی ایرانی بود که در بهار ۲۰۱۰ در حراجی کریستی لندن به بهای ۹ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار فروخته شد.

کارشناسان بر این باورند که در قالی فروخته شده در حراجی ساتبی در نیمه نخست قرن هفدهم در کرمان بافته شده است.

این قالی که به خاطر طرح آن به "قالی برگ داسی کلارک" معروف است، در سال ۱۹۲۶ به وسیله ویلیام کلارک، سرمایه‌دار و سناتور آمریکایی به موزه کورکوران اهدا شده بود.

در ابتدا پیشبینی می شد این قالی به قیمت ۹ میلیون دلار به فروش برسد ولی جدال ده دقیقه ای چهار خریدار قیمت آن را افزایش داد.

هویت خریدار که به صورت تلفنی در حراجی شرکت کرده بود، افشا نشده است.

مدیر موزه کورکوران اعلام کرده است که از نتیجه حراجی به شدت مشعوف شده است.

این قالی آخرین بار در سال ۲۰۰۸ به نمایش گذاشته شده بود و در انبار موزه کورکوران نگهداری می شد.



تاريخ : 6 / 3 / 1392برچسب:, | 7:8 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 اولین تجربه کارگردانی «شهاب حسینی» در عرصه سینما یک طنز فلسفی خواهد بود.

به گزارش ایسنا، شهاب حسینی که یکی از توانمندترین بازیگران سینمای ایران شناخته می‌شود، این‌روزها قصد دارد به‌ جمع کارگردانان فیلم‌های سینمایی پیوسته و نخستین فیلمش را با مضمونی طنز و فلسفی مقابل دوربین ببرد.

حسینی این فیلم سینمایی را با فیلم‌نامه‌ای از دکتر «محمدهادی کریمی» خواهد ساخت. قرار بود این فیلم به تهیه‌کنندگی «حسن دادخواه» ساخته شود، اما فعلا همکاری دادخواه با این پروژه منتفی شده است.

پیگیری‌های خبرنگار ما نشان می‌دهد که شهاب حسینی به دلیل ساخت این فیلم سینمایی، بازی در چند فیلم را رد کرده است.

سید شهاب‌الدین حسینی متولد 1352، در چند سال اخیر در فیلم‌های مختلفی از سینمای ایران بازی کرده است. او در این مدت توانست دیپلم افتخار بهترین بازیگر مرد را برای ایفای نقش در «محیا» و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای بازی در «سوپر استار» از جشنواره‌های فیلم فجر دریافت کند. او همچنین به‌خاطر بازی در فیلم‌های «پرسه در مه» و «درباره الی» بازیگر مرد برگزیده چهاردهمین جشن بزرگ سینمای ایران شد.

شهاب حسینی از جمله بازیگران فیلم سینمایی برنده اسکار «جدایی نادر از سیمین» اصغر فرهادی بود که توانست همراه با سایر بازیگران جایزه بازیگری جشنواره فیلم برلین را دریافت کند.

«حوض نقاشی»، «محیا»، «آفریقا»، «خانه پدری»، «دلشکسته»، «بچه‌های ابدی» و... از جمله فیلم‌های سینمایی بوده که او در آن‌ها ایفای نقش کرده است. سریال‌های «پلیس جوان»، «شوق پرواز»، «سرزمین کهن» و «مدار صفر درجه» از شاخص‌ترین مجموعه‌های تلویزیونی است که حسینی در آن‌ها بازی کرده است.



تاريخ : 23 / 2 / 1392برچسب:, | 2:31 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

بهزاد فراهانی در واکنش به شایعه قتل دخترش، گلشیفته اظهار داشت: دروغ است چون همین دیشب با گلشیفته صحبت کردم، شاد و سرحال بود.
 
کافه سینما: بهزاد فراهانی در واکنش به شایعه قتل دخترش، گلشیفته اظهار داشت: دروغ است چون همین دیشب با گلشیفته صحبت کردم، شاد و سرحال بود.

نسیم نوشت، بهزاد فراهانی در عین حال گفت: ما از نخبه‌ها استفاده نمی‌کنیم و بعد که آنها مجبور به مهاجرت شدند تازه یادمان می‌آید که چه استعدادهایی را از دست داده‌ایم.

این را از حیث وضعیت دخترم نمی‌گویم و هستند ایرانی‌های مستعد که سازوکار مدیریتی گاه از آنها استفاده نکرده‌اند.



تاريخ : 22 / 2 / 1392برچسب:, | 7:54 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

به گزارش رویداد، گلشیفته فراهانی به دلیل درگیری و خوردن تیر اسلحه به قتل رسیده است. قاتلان هنوز مشخص نشده اند و پلیس به دنبال ضاربان وی می باشد.

گلشیفته فراهانی 3 روز پیش جنازه اش در خانه ای متروکه پیدا شد.

بر اساس گزارش های منتشر شده پس از چند روز گلشیفته فراهانی در یک کلیسا تشییع جنازه شده است.

وی با خروج از ایران به همکاری با سینمای فاسد غرب پرداخته و در داخل کشور مورد انتقادهای شدید اهالی فرهنگ و هنر قرار گرفته و موجبات سرشکستگی زنان و دختران محجوب ایران زمین را فراهم آورد.

عاقبت گلشیفته فراهانی با پایانی تلخ، درس عبرتی شد برای تمامی کسانی که به عزت و آبروی زن ایرانی خیانت می کنند.



تاريخ : 12 / 2 / 1392برچسب:, | 11:8 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

گروه هنري: در کنار بازیگرانی که نقش مادر را در سینما بازی کرده و می‌کنند، سینماگرانی هم هستند که فرزندانشان در حوزه‌های مختلف سینما فعالیت دارند و بسیاری از آنها به واسطه‌ی فعالیت‌ هنری مادرشان وارد حرفه‌شان شده‌اند.
مادرانی که فرزندانشان را به سینما آوردند

پگاه آهنگرانی، باران کوثری، لیلا حاتمی، غزل شاکری، آتیلا پسیانی، امیرشهاب رضویان، ثریا قاسمی، نورا هاشمی، مهراوه و ملیکا شریفی‌نیا، رفیع پیتزو کیومرث پوراحمد از جمله‌ی سینماگرانی هستند که مادرشان نیز فعالیت هنری داشته یا دارند. پگاه آهنگرانی بازیگر سینما که در جشنواره گذشته فیلم فجر برای فیلم «دربند» بازیگر برگزیده شد، فرزند منیژه حکمت تهیه‌کننده و کارگردان سینما و جمشید آهنگرانی کارگردان و طراح صحنه سینمای ایران است.



باران کوثری دیگر بازیگر جوان سینما هم فرزند رخشان بنی‌اعتماد کارگردان سینما و جهانگیر کوثری از تهیه‌کنندگان سینماست که از کودکی فعالیت بازیگری‌اش را آغاز کرده است.
لیلا حاتمی بازیگر مطرح سینمای ایران نیز فرزند زهرا حاتمی (زری خوشکام) بازیگر قدیمی سینمای ایران و همچنین زنده یاد علی حاتمی فیلم‌ساز نامی سینمای ایران است.
غزل شاکری بازیگرسینما نیز که فعالیتش را با «گلنار» از سنین کودکی آغاز کرد و سال گذشته نیز فیلم «آیینه‌های روبرو» را در حال اکران داشت فرزند فرشته طائرپور تهیه‌کننده باسابقه‌ی سینما است.
آتیلا پسیانی هم از بازیگرانی است که فعالیتش را سال‌های بسیار دور با مجموعه ی تلویزیونی «محله‌ی بروبیا» آغاز کرده و امروز حضور فعالی در سینما دارد. او فرزند زنده‌یاد جمیله شیخی بازیگر پیشکسوت سینما است.
آتیلا پسیانی همچنین خودش به عنوان پدر، دو فرزندش ستاره و خسرو پسیانی را به تئاتر و سینما آورده است.
امیر شهاب رضویان کارگردان سینما از معدود سینماگرانی است که مادرش رابعه مدنی از طریق او وارد دنیای بازیگری شده و «بوسیدن روی ماه» از آخرین فعالیت‌های او محسوب می‌شود.
کیومرث پوراحمد دیگر کارگردان سینما نیز چنین وضعیتی دارد و مادرش، زنده‌یاد پروین‌دخت یزدانیان را سال‌ها پیش با مجموعه‌ی «قصه‌های مجید» وارد دنیای بازیگری کرد که فعالیت او تا چند سال پیش ادامه داشت.
ثریا قاسمی از بازیگران سینما، فرزند زنده یاد حمیده خیرآبادی رکوردار بازیگری در سینمای ایران است که در سنین نوجوانی وارد فعالیت هنری شده است.
نورا هاشمی که بازی در فیلم‌های «جیب‌بر خیابان جنوبی»، «عروس افغان» و «حوالی اتوبان» را در کارنامه‌اش دارد فرزند گلاب آدینه و مهدی هاشمی دو بازیگر موفق سینما است.
مهراوه و ملیکا شریفی‌نیا نیز که از بچگی فعالیت بازیگری را آغاز کرده‌اند فرزندان آزیتا حاجیان و محمدرضا شریفی‌نیا از بازیگران سینما هستند.
رفیع پیتزهم که به عنوان کارگردان در خارج از کشور فعالیت دارد و دو فیلم «زمستان است» و «شکارچی» را در ایران ساخته است، فرزند ملک‌جهان خزاعی طرح صحنه باسابقه‌ی سینمای ایران است.
از رقیه چهره آزاد و پروین سلیمانی نیز دو یادگار در سینمای ایران مشغول به کار هستند، افسانه چهره‌آزاد و ماه چهره خلیلی که به ترتیب نوه این دوبازیگر فقید سینما هستند.



تاريخ : 28 / 1 / 1392برچسب:, | 4:57 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

دیروز بعد از انتشار عکسی از کنسرت یک خواننده لس آنجلسی و تصویر زنی که بعضی از سایت ها منتسب به کتایون ریاحی می دانستند واکنش های زیادی ابراز شد. واکنش هایی که اگر با خبر زلزله ۷.۵ ریشتری سراوان قطع نمی شد، می توانست این عکس جنجالی را تا چند روز در سر خط اخبار سایت ها نگه دارد.
 
قضاوت شتابزده سلحشور درباره کتایون ریاحی
به گزارش افکارنیوز، شتابزدگی های پی در پی. این شاید بهترین عبارتی باشد که بتوان با آن اتفاقات دیروز جامعه هنری را تفسیر کرد. عکس هایی از یک کنسرت منتشر شد و هنوز سوژه اصلی عکس ها درباره آن اظهار نظر نکرده بود که سایت های خبری، معاون اجتماعی پلیس، فرج الله سلحشور به حاشیه های این عکس ها دامن زدند. حالا در ۲۴ساعتی که از این اتفاق گذشته، مشخص شده است که تصاویر نه مربوط به کتایون ریاحی، که مربوط به همسر ابراهیم حامدی -ابی-بوده است.

چند ساعت بعد از انتشار این تصاویر، وقتی هنوز کتایون ریاحی خبر حضورش در کنسرت ابراهیم حامدی را تکذیب نکرده بود، فرج الله سلحشور با رسانه ها مصاحبه کرد و گفت: «من در گذشته گفته‌ بودم که این سینمای صهیونیستی که مبانی و اصول بازی‌اش را هالیوود تعیین و تبیین کرده، درست بشو نیست. این سینما عوامل خودش را هم غرق می‌کند. حتی آنهایی که سعی می‌کنند وارد این بازی نشوند نیز از خطر مصون نخواهند بود.»

         

اظهارات شتابزده سلحشور به همین جا ختم نشد. او گفت: «این اتفاق مطلب ما را تایید می‌کند که در شرایط فعلی و با این جریان، عوامل سینمای ما نمی‌توانند درست رفتار کنند و این سینماست که معمولا سینماگرانش را در آلودگی و فساد خودش غرق می‌کند. حال فرقی ندارد که آن بازیگر «یوسف» باشد یا فرد دیگری.»

همزمان با انتشار این اخبار، سردار منتظرالمهدی، معاون اجتماعی نیروی انتظامی در نشست خبری که دیروز داشت، خبر از برخورد با پوشش های خارج عرف بازیگران سینما از طریق اینترپل داد و گفت: «به باور ما بسیاری از سینماگران، اندیشمندانی متعهد هستند که در راه ترویج انقلاب و دفاع مقدس تلاش‌های بسیاری کرده‌اند و تنها عده قلیلی هنجار ستیز بوده و دارای پوششی خارج از عرف هستند که با آنها برخورد می‌شود. تلاش پلیس این است که سینما تقویت شود و اگر درصد کمی هنجار شکنند باید اصلاح شوند... بدحجابی هنرمندان در فستیوال‌های خارجی را از طریق پلیس بین الملل (اینترپل) پیگیری کرده و به آن رسیدگی می‌کینم.»

در آخرین ساعات دیروز کتایون ریاحی در گفتگویی که با «بانی فیلم» داشت، حضور در کنسرت خواننده لس آنجلسی را تکذیب کرد و گفت: «عکس های منتشر شده از من در فضای مجازی صحت ندارد. متأسفم از اینکه در جامعه مترقی ایران، برخی از مردم از روی بی خبری و بی اطلاعی در صدد تخریب چهره های شناخته شده هستند. بعضی ها با غرض ورزی در صدد از بین بردن محبوبیت افراد شناخته شده هستند و من برای آنها متأسفم.»

امروز اما با انتشار عکس های بیشتری از این مراسم و مطابقت دادن آن با عکس های خانوادگی ابراهیم حامدی، خواننده لس آنجلسی مشخص شد که شتابزدگی رسانه ها در انتشار این خبر، کتایون ریاحی را به جای همسر ابراهیم حامدی -ابی-جا زده است. اتفاقی که اگرچه کتایون ریاحی را از اتهامات پاک کرد اما قضاوت شتابزده سلحشور را در ذهن ها ماندگار کرد.



تاريخ : 24 / 10 / 1391برچسب:, | 4:36 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

کامران نجف‌زاده در پی انتقاد تند فرج‌الله سلحشور از او اظهار کرد: ترجیح می‌دهم سکوت کنم و واکنشی نداشته باشم.
 
به گزارش ایسنا، این خبرنگار واحد مرکزی خبر که در یکی از آیتم‌های «صرفا جهت اطلاع» به فرج‌الله سلحشور پرداخته بود، واکنش این کارگردان را در پی داشت؛ سلحشور در گفت و گویی درباره‌ی احتمال اجرای یکی از مراسم‌های جشنواره فیلم فجر توسط کامران نجف‌زاده گفته است: سینمای ما لیاقتش همین است؛ سینمایی که ارزشی نباشد و بر مبنای ارزش‌ها حرکت نکند امثال نجف‌زاده‌ها باید برایش کار کنند نه بچه ارزشی‌ها؛ ما همچین سینمایی داریم.
 
نجف‌زاده در برنامه اخیر «صرفا جهت اطلاع» هم به محمدرضا شریفی‌نیا پرداخت و از اینکه همزمان چند سریال با بازی او در حال پخش است انتقاد و از این مساله به عنوان قحط البازیگر یاد کرد.



تاريخ : 24 / 10 / 1391برچسب:, | 6:53 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

به گزارش  شفاف؛ يكي از اعضاي خانواده مجري برنامه‌هاي «ياد خدا» و «ماه خدا» در گفتگو با خبرنگار ما با تاييد اين خبر گفت: از مردم مي خواهيم براي او دعا كنند.

خانواده او به علت تالمات روحی بیش از این حاضر به توضیح درباره جمشیدی نشدند.

تلاش براي ارتباط با اين مجري كه چهارشنبه هفته گذشته بستري شده بود، ميسر نشد. شايان ذكر است در پي بيماري جمشيدي، برنامه اين هفته «ياد خدا» نيز ۵شنبه شب روي آنتن نرفت.
همچنين شنيده ها حاكي است در روزهاي گذشته برخي مديران سازمان صداوسيما نيز با وي ملاقات كرده‌اند كه خبري از آن منتشر نشده است.

تلاش برای دریافت آخرین وضعیت این مجری که حال او وخیم است، بی نتیجه ماند.



تاريخ : 22 / 10 / 1391برچسب:, | 1:0 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

تصویربرداری تله فیلم «یک دماغ ناقابل» به کارگردانی مجتبی چراغعلی امروز آغاز می شود و مناطق الهیه ، قیطریه و پارک پرواز از جمله لوکیشن های این فیلم هستند.


«یک دماغ ناقابل» داستان دختر جوانی به نام افسون است که به تازگی دماغش را عمل کرده. بهمن پدر افسون وسوسه می‌شود دستمزد دکتر را بالا بکشد! و این آغاز ماجرا بین این دو است تا اینکه... .

مرجانه گلچین، عزت‌ا... مهرآوران، سحر ولدبیگی، افشین سنگ‌چاپ، امیر قریب‌زاده، الیزابت امینی، مجید شهریاری، علی جانثاری بازیگران اصلی این فیلم تلویزیونی هستند.

سایر عوامل اصلی پروژه عبارتند از: نویسنده: علی‌اصغر احمدی‌مقدم، مدیر تصویربرداری: حمید احمدی، مدیر تولید: علیرضا باقربیگی، مدیر برنامه‌ریزی: مسعود حقی، طراح صحنه و لباس: شیرین بوریایی‌دوست، صدابردار: محمد قمی، طراح چهره‌پردازی: علیرضا باقربیگی، منشی صحنه: بهشته ناصری، عکاس: مسعود پورهاجریان، مدیر تدارکات: سیدجواد لاجوردی، دستیاران کارگردان: سیدحمیدرضا رفایی، ماهان میمی، دستیاران تصویربرداری: مهیار میرجلالی، هادی درزی راوندی، مهرداد اکبری، محمد برهانی‌زاده، دستیاران صحنه و لباس: محمدبیدگل، میثم‌کرمی، سعیده‌یزدی، دستیار صدا: احمد ذوالفقاری، مجریان گریم: سحرموسوی، علی زاهدی، عاطفه جلالی، دستیاران تدارکات: شاهین‌‌رادفر، علی حق نظری، داوود صوفی.
« یک دماغ ناقابل» به تهیه کنندگی اصغر پورهاجریان در گروه اجتماعی سیمافیلم تهیه می‌شود.



پایگاه خبری عقاب نیوز :

حديث فولادوند فعاليت هاي هنري خود را از کودکي آغاز کرد و در ۱۲ سالگي زير نظر «گلاب آدينه» آموزش ديد و در نمايش «گل هاي دوستي» روي صحنه رفت . فولادوند در سال ۱۳۷۸ براي اولين بار نقش کوتاهي را در فيلم سينمايي «دستهاي آلوده» به کارگرداني «سيروس الوند» ايفا کرده و بدين ترتيب به صحنه سينما وارد شد.



حديث فولادوند (متولد ۲۰ دي ۱۳۵۶ در تهران) بازيگر سينما و دانشجوي انصرافي رشتهٔ معماري مي باشد.

سينما خبر: حديث فولادوند فعاليت هاي هنري خود را از کودکي آغاز کرد و در ۱۲ سالگي زير نظر «گلاب آدينه» آموزش ديد و در نمايش «گل هاي دوستي» روي صحنه رفت . فولادوند در سال ۱۳۷۸ براي اولين بار نقش کوتاهي را در فيلم سينمايي «دستهاي آلوده» به کارگرداني «سيروس الوند» ايفا کرده و بدين ترتيب به صحنه سينما وارد شد.

همچنين درخشش فولادوند در تلويزيون با بازي در سريال «گم گشته» آغاز شد. او همچنين در مجموعه هاي تلويزيوني «سال هاي خاکستري» ، «ديوار شيشه اي» و «معصوميت از دست رفته» بازي کرده است.

علاوه بر اين ها اين بازيگر جوان در بسياري از تله فيلم ها به هنرنمايي پرداخته است.

حديث فولادوند با بازي در فيلم «شاخه گلي براي عروس» براي مدتي مسيري در عرصه طنز را پيمود.

مي توان بازي هاي حديث فولادوند را در اکثر نقش هايش روان ، ساده و قابل پذيرش توصيف کرد.

فيلم هاي سينمايي :

افراطي ها : جهانگير جهانگيري ۱۳۸۸

کلاهي براي باران : مسعود نوابي ۱۳۸۵

کما : آرش معيريان ۱۳۸۲

و...

مجموعه هاي تلويزيوني :

مختارنامه : داوود ميرباقري ۱۳۸۵

شب عقرب : مسعود آب پرور ۱۳۸۳

و...

تله فيلم ها :

تصادف ممنوع : حجت ذيجودي ۱۳۸۹

شمارش معکوس : محسن ربيعي ۱۳۸۸

و...