تاريخ : 26 / 12 / 1391برچسب:, | 10:38 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

حمید بهبهانی از مدیرعاملی شرکت نفتکش ایران کنار گذاشته شد.
به گزارش مشرق به نقل از مهر، براساس تصميم هيات مديره شرکت نفتکش ایران، علي اكبر صفايي جایگزین حمید بهبهانی در شرکت ملی نفتکش ایران شده است.

بهبهاني بهمن ماه سال 90 به عنوان مديرعامل شركت ملي نفتكش انتخاب شده بود. صفایی پیش از این علاوه بر مديركلی بنادرو دريانوردي استان هرمزگان، عضو هیات مدیره شرکت ملی نفتکش ایران بود.



تاريخ : 25 / 12 / 1391برچسب:, | 1:2 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

خبرگزاری فارس: وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد ایران یک پهپاد آمریکایی را در آسمان خلیج فارس شناسایی کرده و و تحت تعقیب قرار داده‌ است.

خبرگزاری فارس: پنتاگون: جنگنده ایرانی پهپاد آمریکا را در خلیج فارس تحت تعقیب قرار داد

به گزارش خبرگزاری فارس،  وزارت دفاع آمریکا خبر منتشر شده مبنی بر تعقیب و گریز یک جنگنده‌ ایرانی و یک پهپاد آمریکایی در آسمان خلیج فارس را تائید کرد.

سی‌ان‌ان در خبری مدعی شده بود که جنگنده ایرانی در خلیج فارس یک پهپاد آمریکایی را هدف قرار داده است، همچنین اشاره‌ای به حضور جنگنده‌های آمریکایی نشده بود، اما «جورج لیتل» سخنگوی وزارت دفاع آمریکا گفته است که دو جنگنده آمریکایی نیز این پهپاد را همراهی می‌کرده‌اند. به گفته وی این حادثه روز سه‌شنبه هفته گذشته رخ داده است. وی نوع جنگنده ایرانی را نیز اف-4 اعلام کرده و ضمنا مدل پهپاد آمریکایی که سی ان ان آن را پریدیتور اعلام کرد، تائید کرده است.

سه مقام آمریکایی که نامشان فاش نشده است جزئیات این حادثه را تائید کرده‌اند. این مقامات گفته‌اند که پهپاد آمریکایی از نوع «پریدیتور» بوده است. این نوع پهپاد از جمله هواپیماهای بدون سرنشین جنگی و مسلح آمریکا است.

پهپاد «پریدیتور»

یک مقام آمریکایی که از جزئیات این حادثه مطلع است، مدعی شده که این هواپیما در آسمان بین‌المللی بر فراز آب‌های دریای عمان در حال پرواز بوده که رادارهای ایرانی آن را شناسایی کرده‌اند. بنا بر این گزارش ایران پس از شناسایی این پهپاد، یک فروند هواپیمای سرنشین‌دار را به تعقیب آن فرستاده است.

هواپیمای ایرانی سپس به پهپاد آمریکایی نزدیک شده و بر فراز آن قرار گرفته است. سی‌ان‌ان گزارش داده است که پهپاد آمریکایی پس از نزدیک شدن هواپیمای ایرانی به سرعت منطقه را ترک کرده است. در این رویارویی هیچ شلیکی رخ نداده است.

این مقام آمریکایی در مصاحبه‌ خود نسبت به چنین برخوردهایی ابراز نگرانی کرده و گفته است که این موارد می‌تواند ناخواسته به بروز خصومت منجر شود. وی اضافه کرده است: آن‌ها قبلا هم این کار را کرده بودند. ما کاملا آماده‌ایم تا از هواپیمای خود دفاع کنیم. ما کاملا در فضای بین‌المللی بودیم.

هواپیمای رادارگریز «یو - 2» که هفته قبل شناسایی شد

هفته گذشته ارتش جمهوری اسلامی هم از شناسایی یک فروند هواپیمای رادارگریز جاسوسی آمریکا در نزدیکی مرزهای ایران خبر داده بود. در آن مورد هواپیمای آمریکایی‌ها از نوع «یو-2» سرنشین‌دار بود که با هشدار نیروهای پدافندی جمهوری اسلامی از مرزهای ایران دور شده بود.

دو سال قبل هم سپاه پاسداران موفق به شکار یک فروند هواپیمای بدون سرنشین مدل «آر‌کیو170» که حریم هوایی ایران را نقض کرده بود، شدند. این نوع هواپیما از پیشرفته‌ترین پهپادهای آمریکایی به شمار می‌آید. از آن زمان تاکنون نیروهای ایرانی بارها پهپادهای متجاوز آمریکایی را شکار کرده و یا آن‌ها را وادار به ترک منطقه کرده‌اند.

مشخص نیست که تا چه حد خبر اخیر تحت تعقیب قرار گرفتن پهپاد آمریکایی صحت داشته باشد.



پایگاه خبری عقاب نیوز :

 



 

 


 

 


 رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش گفت نيروي هوايي ارتش بخشي از قدرت عظيم دفاعي  ملت ماست و آنچه مردم ايران از نيروي هوايي ارتش ديدند و در خاطر خود سپرده‌اند، حضوري توأم با شجاعت، فداكاري و شرف در ميدان‌هاي خطير بوده است.

 

 

 

به گزارش روابط عمومي ارتش جمهوري اسلامي ايران، حجت‌الاسلام سيد محمد علي آل‌هاشم در جمع فرماندهان نيروي هوايي ارتش، اظهار داشت: نيروي هوايي يك  مجموعه با عظمت است كه نظاميگري، دانش، فناوري، شجاعت و هنر را مجموعاً در درون خود جمع كرده است و به همين دليل چهره اين نيرو در ميان مردم دوست داشتني است.

 

 

 


 

 

 

وي با اشاره به تحريم‌هاي استكبار جهاني عليه نيروهاي مسلح به وِيژه نيروي هوايي، اظهار داشت: نيروي هوايي سال‌هاست كه در معرض تحريم‌هاي سخت و سنگين است، اما  همواره با نشاط و خود باوري، سرود خودكفايي را به زيبايي خوانده و حقيقتاً نيروي هوايي الگويي براي نيروهاي مسلح و  كشور در حوزه مقابله با تحريم‌هاست.

 

 

 

وي با  اشاره به اقدام چندي پيش نيروي هوايي در اورهال(بازسازي اساسي هواپيما) چند فروند جنگنده بمب‌افكن، تأكيد كرد: ديدن اين‌گونه اقدام‌ها موجب مي‌شود  انسان احساس بزرگي و غرور كند كه تمامي اين فعاليت‌ها، توسط متخصصين داخلي انجام  مي‌شود و  شما بهتر از من مي‌دانيد كه هيچ كدام  از اين اقدامات در گذشته در داخل كشور انجام نمي‌شد.

 

 

 

 آل‌هاشم با ذكر ياد و نام شهيد بابايي، گفت: شهيد بابايي يكي از آن نمونه‌هاي درخشان تاريخ نيروي هوايي است كه  دانش را با اخلاص، عشق به ولايت، هدف‌هاي بلند اسلامي و پاسداري از مرز و بوم  همراه كرده بود.

 

 

 

آل‌هاشم با بيان اينكه انتخابات سال 92 از اهميت ويژه برخودار است، افزود: دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامي در اين 34 سالي كه از انقلاب مي‌گذرد، از تمام ابزار‌ها براي ضربه‌زدن به نظام استفاده كردند و اين بار با فشار بيشتر و تحريم اقتصادي به دنبال اين هستند كه ملت را از نظام جدا كنند و حضور مردم را در صحنه‌هاي مختلف كمرنگ نشان دهند.

 

 

 

وي ادامه داد: مردم در 22 بهمن نشان دادند به نظام علاقمند هستند و در مواقع حساس  حمايت خود را از نظام نشان مي‌دهند.

 

 

 

وي در پايان ضمن تقدير از هيأت رئيسه نيروي هوايي، تصريح كرد: از نظر حمايت‌هاي مختلف  از تشكيلات فرهنگي، نيروي هوايي ارتش در بين نيروهاي مختلف توجه ويژه‌اي به خانواده شهدا، ايثارگران و جانبازان داشته است كه اين امر قابل تقدير است.

 

 

 



تاريخ : 24 / 12 / 1391برچسب:, | 6:22 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

راکت نازعات 10 و فجر 5 در رزمایش موشکی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در مناطق مرکزی کشور شلیک شد.

 



تاريخ : 24 / 12 / 1391برچسب:, | 6:13 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

جغد شاخداري كه در حياط خانه اي در خيابان ابوذر فرود آمده بود به دام آتش نشانان افتاد.

به گزارش ایران، اين حادثه ساعت 10صبح سه شنبه به 125 اطلاع داده شد و ستاد فرماندهي آتش نشاني تهران، بلافاصله آتش نشانان ايستگاه 65 را به محل حادثه در خيابان ابوذر اعزام کرد.

مهدي فتحي رئيس ايستگاه 65 در اين باره گفت: فرود اين جغد سرگردان در حياط يك ساختمان موجب نگراني اهالي شده بود كه آتش نشانان با استفاده از تجهيزات نجات، پرنده را بدون كوچكترين آسيبي از خانه خارج کردند. گفتني است هماهنگي لازم براي تحويل اين پرنده به مسئولين پارك پرديسان توسط دفتر منطقه پنج عمليات صورت گرفته است.



تاريخ : 24 / 12 / 1391برچسب:, | 6:13 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

اخیرا مشاهده شده است که ماده مخدر بی تی در قالب آدامس خوشبو کننده در بازار به ویژه سوپر مارکت ها عرضه می شود.
 
به گزارش خبرگزاری تسنیم ،این ماده مخدر در بسته های سبز رنگ با عنوان آدامس خوشبو کننده عرضه می شود.
 
بنابه این گزارش محمدحسین غلامی پژوهشگر حوزه اعتیادوموادمخدردرخصوص مشخصات وتبعات این آدامس مخدره اظهارداشت :گیجی، هیجانات غیرطبیعی، از دست دادن تعادل روحی و رفتاری از عوارض مصرف بی تی است ، زیرااین ماده مخدر از 30 درصد ناس(نوع ماده روانگردان) ، 50 درصد آهک و 20 درصد خاک و خوشبو کننده تهیه می شود.
 
غلامی با اشاره به اینکه بی تی جزو آمفتامین هاست، ادامه داد حدود دو هزار مواد روانگردان در بازار موجود است. این پژوهشگر حوزه اعتیاد با بیان اینکه بخشی از این آمفتامین ها در کشور به صورت شکلات رژیمی و آدامس عرضه می شود، گفت: دانش آموزان و دانشجویان بیشترین قشر متقاضی مصرف این مواد مخدر هستند.
 
غلامی تصریح کرد متاسفانه عدم آگاهی از مخدر بودن این مواد، مهمترین علت مصرف این قشر از جامعه است و لازم است دست اندرکاران مبارزه با مواد مخدر در مورد چگونگی شناسایی آمفتامین ها اطلاع رسانی کنند.
 
به گفته وی، متاسفانه شبکه های قاچاق مواد مخدر صنعتی و روانگردان ها بسیار پرسرعت تر و خلاقانه تر در حال گسترش توزیع محصولات خود بویژه به جوانان هستند.



تاريخ : 24 / 12 / 1391برچسب:, | 6:13 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

به گزارش مشرق به نقل از واحد مرکزی خبر، سازمان هدفمندسازی یارانه ها با تبریک فرا رسیدن سال نو اعلام کرد: مرحله بیست و پنجم یارانه نقدی فردا (25 اسفند) واریز می شود.
 
سازمان هدفمندسازی یارانه ها افزود : یارانه نقدی ماه پایانی سال به ازای هر نفر 45 هزار و 500 تومان ساعت 24 روز جمعه به حساب بانکی سرپرستان خانوارها واریز می شود و قابل برداشت خواهد بود.



تاريخ : 24 / 12 / 1391برچسب:, | 3:45 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

کامران دانشجو، وزیر علوم با صدور حکمی انسیه خزعلی را به عنوان رئیس دانشگاه الزهرا (س) منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجو،  انسیه خزعلی در فرورین ماه سال جاری با حکم وزیر علوم به عنوان سرپرست دانشگاه الزهرا (س) منصوب شده بود که با تایید جلسه 717 شورای عالی انقلاب فرهنگی مورخ 14/6/91، حکم انتصاب وی به ریاست دانشگاه تغییر پیدا کرد.
 



تاريخ : 24 / 12 / 1391برچسب:, | 1:50 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

عصر روز چهارشنبه 23 اسفندماه، انسداد دوربرگردان یکی از اتوبان‌های جنوب غرب تهران توسط پلیس با نارضایتی و اعتراض راننده‌ها همراه شد.

پس از آن که ماموران پلیس راهور دوربرگردان اتوبان آزادگان در مسیر شمال به جنوب را مسدود کردند، چندین کیلومتر صف طولانی از اتومبیل، اتوبوس و تریلی و کامیون‌هایی ایجاد شد که قصد دور زدن را داشتند.

 به گزارش خبرنگار عصرایران، به دنبال طولانی شدن زمان و استمرار این وضعیت، گروهی از راننده‌های عصبانی نیز دست به کار شده و پس از باز کردن گارد ریل‌های وسط اتوبان به وسیله آچار و ابزارآلاتی که همراه داشتند، یک به یک دور زدند.



تاريخ : 24 / 12 / 1391برچسب:, | 1:30 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

باشگاه خبرنگاران: جانشین رییس پلیس را‌هور تهران بزرگ از ترافیک در بزرگراه خلیج فارس خبر داد.

سرهنگ بذر افشان گفت: از ساعت ۵ بامداد امروز ترافیک سنگینی در محدوده بهشت زهرا بود که ترافیک در ساعتهای ۱۰ روان تر شد و مردم هم در حال خارج شدن از بهشت زهرا هستند و ترافیک در این محدوده پر حجم است.
 
وی در خاتمه بیان کرد: در بزرگراه خلیج فارس در خروجی تهران در محور تهران به قم ترافیک سنگین است و در بلو‌ار علامه عسگری ، صالح آباد ترافیک پر حجم و نیمه سنگین گزارش شده است.



تاريخ : 24 / 12 / 1391برچسب:, | 11:47 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام به کنگره ی بزرگداشت علامه آیت الله سید محمد کاظم طباطبایی یزدی، صاحبِ کتاب عروه، با اشاره به ضرورت بررسی شاکله فکری مرحوم سید کاظم طباطبایی یزدی، بر شناساندن و معرفی جهات مختلف شخصیتی ایشان برای افکار عمومی تاکید کردند.
 
به گزارش تابناک در این پیام که صبح امروز(پنجشنبه) از سوی حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری قرائت شد، رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به جامعیت شخصیت آیت الله سید محمد کاظم طباطبایی یزدی شخصیت این فقیه بزرگ را از سه جنبه "علمی"، "معنوی" و " آمادگی برای جهاد" برجسته و ممتاز خواندند و افزودند: لازم است تحقیق در مبانی فقهی سیّد کاظم طباطبایی تعمیق یابد.



تاريخ : 24 / 12 / 1391برچسب:, | 11:21 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

مأموران پس از اطلاع از زمان و نحوه ورود این افراد اقدامات کنترلی خود بر مرز را تشدید کرده و تعدادی از قاچاقچیان را در حالی که قصد ورود به خاک کشور را داشتند
 
مرزبانان مستقر در هنگ مرزی زابل با همکاری پرسنل اطلاعات تعدادی کلت خودکاری که از آنها برای انجام عملیات‌های تروریستی استفاده می‌شود را پیش از هرگونه تحرکی در نقطه صفر مرزی کشف کردند.
 
به گزارش ایسنا، اوایل اسفند ماه سال جاری تعدادی از قاچاقچیان مسلح افغان قصد ورود به کشور از طریق هنگ‌ مرزی زابل و ایجاد اعمال مجرمانه در این منطقه را داشتند که عوامل اطلاعات و مرزبانی از حضور آنان مطلع شده و اقدامات خود برای مقابله با این افراد را در دستورکار قرار دادند.
مأموران پس از اطلاع از زمان و نحوه ورود این افراد اقدامات کنترلی خود بر مرز را تشدید کرده و تعدادی از قاچاقچیان را در حالی که قصد ورود به خاک کشور را داشتند در نقطه صفر مرزی شناسایی کردند که پس از اطلاع آنان از حضور ماموران، درگیری میان آنان و عوامل مرزبانی آغاز شد و این افراد پس از ناکامی در مقابله با مرزبانان با رهاکردن ادوات و سلاح‌های همراه خود به خاک کشور افغانستان متواری شدند.
 
پس از فرار قاچاقچیان مسلح از خاک کشور، مأموران در بازرسی از محل تعدادی سلاح از جمله 10 قبضه کلت‌خودکاری به همراه 19 فشنگ خفیف را کشف و ضبط کردند.
سرهنگ محمود امیری، فرمانده هنگ مرزی زابل درباره این سلاح‌ها و نحوه کار آنها به ایسنا گفته است که برد این نوع از کلت‌ها حدود 10 متر است و غالبا به منظور انجام اقدامات تروریستی از آنها استفاده می‌شود و احتمال می‌رود که قاچاقچیان مسلح با هدف ایجاد ناامنی و اخلال در کنگره عظیم بزرگداشت شهیدان میرحسینی و 2000 شهید دیگر که اوسط اسفندماه با حضور جمعی از مقامات کشوری و لشکری برگزار شد، وارد کشور شده باشند که خوشبختانه با اقدام به موقع مرزبانان و عوامل اطلاعات ناکام ماندند. 
 
 
 
 



تاريخ : 24 / 12 / 1391برچسب:, | 9:56 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

خبرگزاری فارس: رزمایش موشکی نیروی زمینی ارتش در مناطق مرکزی کشور آغاز شد.

خبرگزاری فارس: شلیک راکتهای نازعات10 و فجر5 در رزمایش موشکی ارتش

به گزارش خبرگزاری فارس، رزمایش موشکی نیروی زمینی ارتش با رمز یاعلی بن موسی الرضا(ع) و با حضور امیر احمدرضا پوردستان فرمانده این نیرو و جمعی از مسئولان و فرماندهان نیروی زمینی ارتش در نواحی مرکزی کشور آغاز شد که در آن، یگان های موشکی و راکت انداز نیروی زمینی ارتش در سطح گسترده‌ای به انجام تاکتیک‌های رزمی و عملیاتی می پردازدند.

در این رزمایش راکتهای نازعات 10 و فجر5 با موفقیت شلیک شدند.



تاريخ : 23 / 12 / 1391برچسب:, | 12:4 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، گفت: مهمترین راهبرد دشمن در آستانه انتخابات، تلاش برای حضور کم‌رنگ مردم است.


به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع دانشجویان مرکز آموزش شهدای نزاجا، (01) ارتش، با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری آینده، گفت: دشمنان این نظام 34 سال است که بر علیه مردم و انقلاب کار می‌کنند و تلاش کرده‌اند تا به این نظام ضربه بزنند ولی راه به جایی نبردند.

وی ادامه داد: در این برهه آنها خصومت‌هایشان را افزایش دادند و تلاش می‌کنند از طریق تحریم‌ها، حضور مردم در صحنه دفاع از انقلاب را کم‌رنگ کنند، ولی مردم امسال در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که کماکان به نظام علاقمند هستند و پای آرمان‌های انقلاب، ایستادگی می‌کنند تا دشمن ناامید شود.

وی با تأکید بر اهمیت حضور در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، تصریح کرد: مهمترین راهبرد دشمن در این موقعیت تلاش برای حضور کم‌رنگ مردم در این انتخابات است؛ بنابراین حتی یک رای بیشتر در انتخابات ریاست جمهوری کارساز است و کسی نباید بگوید حضور من چه تأثیری در این انتخابات دارد.

آل‌هاشم افزود: از این پس هم ممکن است توطئه‌های زیادی برای کمرنگ نشان دادن حضور مردم در انتخابات رخ دهد و دشمنان انقلاب، فتنه‌های مختلفی برای با شکوه برگزار نشدن انتخابات داشته پی‌ریزی کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، تصریح کرد: در این مرحله حساس باید با اطاعت از فرامین و رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب (مدظله العالی) بار دیگر پاسخ نهایی دشمن را با حضور خود در انتخابات ریاست جمهوری بدهیم.



تاريخ : 23 / 12 / 1391برچسب:, | 11:52 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

سرانجام پس از دو روز رهبر جدید کاتولیک‌های جهان انتخاب شد.

 به گزارش خبرگزاری فارس، پس از دو روز نشست پشت درهای بسته 115 کاردینال در کلیسای «سیستین» واتیکان دود سفید معروف به نشانه انتخاب پاپ از دودکش بیرون آمد و پس از ساعتی «جورج ماریلو برگوگلیو» ملقب به «پاپ فرانسیس» از کشور آرژانتین روی بالکن کلیسا آمد تا کاتولیک‌های جهان رهبر خود را بشناسند.
 



تاريخ : 23 / 12 / 1391برچسب:, | 11:23 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

به گزارش مشرق ، آیین تبادل شهدای دفاع مقدس کشورمان و سربازان عراقی از صبح امروز در شلمچه آغاز شده است.

در این مراسم که با حضور مسئولان استانی و محلی و فرماندهان لشکری و نظامی در حال برگزاری است ابتدا اجساد سربازان عراقی تحویل مقامات این کشور شد.

مقامات کشور عراق پس از تحویل اجساد سربازان خود، پرچم کشور عراق را بر آنها قرار داده و پس از طی تشریفات نظامی آنها را به سمت این کشور بردند.

در مراسم امروز جسد 20 سرباز کشته شده عراقی به مقامات این کشور تحویل داده شد.

قرار است تا لحظات دیگر نیز پیکر گلگون‌کفنان دفاع مقدس کشورمان تحویل مقامات کشورمان شده و با استقبال پرشور مردم تشییع شود.

 



تاريخ : 23 / 12 / 1391برچسب:, | 8:21 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

پايگاه هاي خبري تصوي جديدي از جنايت تازه تروريست‌ها كه در آن نيمي از مرقد سيده سكينه در دمشق را تخريب كردند، انتشار دادند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران گروه تروريستي موسوم به ارتش آزاد با حمله موشكي به مرقد "سيده سكينه" در دمشق بيش از نيمي از اين مرقد را تخريب كرده وبه آن خسارات زيادي وارد كردند.
 
در همين حال منابع خبري شايعه انفجار در مرقد "عمار ياسر" و"اويس قرني" در سوريه را تكذيب كردند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی



تاريخ : 22 / 12 / 1391برچسب:, | 8:22 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

عصر امروز احسان الله یار محمد به عنوان مدیر عامل جدید شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی معرفی شد.

احسان الله یار محمد به عنوان مدیر عامل جدید شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی معرفی شد.

به گزارش مهر، عصر امروز احسان الله یار محمد به عنوان مدیر عامل جدید شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی معرفی شد.

در جلسه معارفه وی، از سوابق و فعالیت های گذشته وی به ویژه در شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری تقدیر شد و به عنوان مدیرعامل جدید شستا کار خود را آغاز کرد.

پیش از این نجات امینی پس از برکناری  محمدرضا حیدری ملایر به عنوان سرپرست شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی منصوب شده بود.
 

 



تاريخ : 22 / 12 / 1391برچسب:, | 10:13 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

یکی از بهترین برنامه های عکاسی حرفه ای را بر روی گوشی های اندرویدی خود نصب کنید.
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران ؛ Camera ZOOM  یکی از بهترین برنامه های عکاسی برای آندروید است. 

 از ویژگی های این برنامه به زوم بیشتر و بدون افت کیفیت در عکس برداری ، همچنین دارا بودن بیش از ۹۰ افکت افکت جالب و زیبا می توان اشاره كرد.

 

اين برنامه قابل اجرا برای اندروید 1و 6 و بالاتر می باشد

 

حجم :  1مگابایت

 برای دانلود اینجا را کلیک کنید

 



تاريخ : 21 / 12 / 1391برچسب:, | 12:17 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

این عکس مربوط به مراسم «جشن نوروز» می باشد که ظهر یکشنبه در محل سالن اجلاس و با حضور رئیس‌جمهور، اسفنديار رحيم مشايي و حميد بقايي برگزار شد.
منبع : مشرق