تاريخ : 13 / 12 / 1391برچسب:, | 12:12 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، با تاکید بر ضرورت رسیدگی به وضعیت بیمه و حقوق کارکنان شورای حل اختلاف، گفت: به طور حتم رسیدگی به وضعیت کارکنان شوراهای حل اختلاف در سلامت دستگاه قضایی کشور و رعایت حقوق طرفین دعوا بسیار تاثیرگذار است.

سید حمیدرضا طباطبائی نائینی در گفت ‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه رسیدگی به وضعیت کارکنان  شوراهای حل اختلاف مهم‌ترین موضوعی است که باید در تخصیص بودجه سال آینده مورد توجه ویژه قرار گیرد، افزود: رسیدگی به وضعیت کارکنان  شوراهای حل اختلاف تا جایی اهمیت دارد که نیاز است بودجه‌ای برای رفع وضعیت نابسامان این بخش از کارکنان دستگاه قضا اختصاص داده شود.

نماینده مردم نائین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: متاسفانه کارکنان شورای حل اختلاف نه تنها بیمه نیستند بلکه حقوق هم دریافت نمی‌کنند، البته گاهی اوقات مبالغ جزئی به عنوان پاداش به این افراد داده می‌شود اما به طور حتم هیچ یک جای حقوق آنها را نمی‌گیرد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با تاکید بر اینکه رسیدگی به وضعیت کارکنان شوراهای حل اختلاف در سلامت دستگاه قضایی کشور و رعایت حقوق طرفین دعوا بسیار تاثیرگذار است، تصریح کرد: تامین نیازهای پرسنلی که در شورای حل اختلاف فعالیت می‌کنند و هیچ آینده شغلی روبروی آنها نیست امری ضروری به نظر می‌رسد که لازم است در بودجه سال آینده اعتباری برای رسیدگی به وضعیت این افراد در نظر گرفته شود.

طباطبائی نائینی، با بیان اینکه تامین نیازهای کارکنان دستگاه قضایی و فضای مناسب کار از جمله مسایلی است که باید در تخصیص بودجه سال آینده دیده شود، یادآور شد: یکی از عللی که به بی‌اعتمادی دستگاه قضا منجر می‌شود وجود برخی سوء‌استفاده‌هایی است که در دستگاه قضایی دیده می‌شود.

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از توزیع نامناسب بودجه در سال ۹۱ به برخی از زیرمجموعه‌های دستگاه قضا، گفت: متاسفانه در حال حاضر دستگاه قضا پاسخ‌گوی نیاز مردم نیست به گونه‌ای که هم نوبت دادگاه‌ها با تاخیر انجام می‌گیرد و هم در حوزه مسایل کیفری در دادسراها، تراکم کاری شدیدی وجود دارد که بدون‌شک اگر این موراد اصلاح نشود دستگاه‌های قضا خروجی مناسبی نخواهد داشت بنابراین ضروری است علاوه بر تغییر در ساختار دستگاه قضایی، بودجه موردنیاز به آنها اختصاص داده شود.



تاريخ : 13 / 12 / 1391برچسب:, | 11:18 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

تهران / واحد مرکزی خبر / علمی و فرهنگی
رییس دانشگاه خوارزمی گفت: شورای گسترش آموزش عالی موافقت خود را با پذیرش دانشجوی دکتری در پردیس‌های این دانشگاه در شهرهای تهران و کرج اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری؛ دکتر زهرا بیگم حجازی زاده افزود: با همکاری دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با دانشگاه خوارزمی، دو پردیس دانشگاه خوارزمی (تهران و کرج) در همه رشته های دایر این دانشگاه در مقطع دکتری به استثنای مجموعه رشته های فلسفه و حقوق بشر از طریق کنکور سراسری دانشجو خواهد پذیرفت.
وی در ادامه به نتایج آزمون کارشناسی ارشد اشاره و اضافه کرد: نتایج آزمون کارشناسی ارشد پردیس شماره یک دانشگاه در تهران به زودی اعلام خواهد شد و پذیرفته شدگان می توانند در ترم دوم ثبت نام کنند.



تاريخ : 12 / 12 / 1391برچسب:, | 11:24 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با انتقاد از فقدان ثبات در سیاستگذاری و تصمیم‌گیری حکام عرب، تصریح کرد: جزایر سه‌گانه بر اساس توافق‌نامه دهه ۵۰ شمسی جزو اراضی ایران قلمداد می‌شود.

مهدی دواتگری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت در واکنش به ادعای دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس درباره مالکیت امارات بر جزایر سه‌گانه، گفت: این ادعا به دنبال تصمیم اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برای سفر به جزایر سه‌گانه و بازدید از این مناطق بیان شده، در حالی‌که جمهوری اسلامی ایران، تنب بزرگ و کوچک و ابوموسی را جزء لاینفک تمامیت ارضی خود می‌داند.

نماینده مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی افزود: هر کشوری مختار به تصمیم‌‌گیری درباره چگونگی اداره قلمرو حاکمیتی خود است و با توجه به اینکه این جزایر نیز جزء قلمرو حاکمیتی جمهوری اسلامی ایران است، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس وظیفه دارد نسبت به وضعیت امنیت ملی در این مناطق حساس باشد.

وی بیان کرد: کمیسیون امنیت ملی مجلس همان حساسیتی را که نسبت به مرزهای شمالی یا شرقی و غربی دارد،‌ نسبت به قلمرو آبی و جزایر سه‌گانه دارد و این سفر نیز در راستای سفرهای اعضای کمیسیون به استانها و نوارهای مرزی و به منظور بررسی وضعیت امنیتی مناطق مرزی صورت می‌گیرد.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس تاکید کرد: این جزایر بر اساس موازین حقوقی متعلق به جمهوری اسلامی ایران است؛ اعضای کمیسیون نیز به ادعای شورای همکاری خلیج فارس وقعی نمی‌نهد، زیرا ممکن است هر کشوری ادعاهای فراوانی برای خود داشته باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با انتقاد از نبود ثبات در سیاستگذاری و تصمیم گیری حکام عرب، یادآور شد: در دهه ۵۰ شمسی، توافق‌نامه‌ای بین دولت وقت ایران و دولت امارات منعقد شد که بر اساس آن، جزایر سه‌گانه جزو اراضی جمهوری اسلامی قلمداد می‌شود.

دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس ضمن متهم کردن ایران به دخالت در امور داخلی کشورهای عضو این شورا، ادعا کرده است: ایران، حل و فصل مشکل مالکیت جزایر سه گانه به شیوه های دیپلماتیک یا از طریق داوری بین المللی را نمی‌پذیرد.



تاريخ : 12 / 12 / 1391برچسب:, | 1:0 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 


آهنگ وتنظیم:امیدرهبران،

 

شعر وخواننده :حامد زمانی،

تدوین :علیرضا مرادعلی بیگی،

 

واسه توی اگه غروری هم هست ،اگه هنوز سنگ صبوری هم هست ، به جز تو ای خاک عزیز خانه ، مگه دیگه راه عبوری هم هست ...

تومرز پرگوهر تو استواری ، برای من یک عمر سایه ساری تو خاک تو قشنگ جان سپردن ، برای تو قشنگ بی قراری ...

 



تاريخ : 10 / 12 / 1391برچسب:, | 2:53 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 پایگاه خبری حقوقی - قضایی و انتظامی (حقنا) پس از اخذ مجوز از هیات نظارت بر مطبوعات شروع به کار کرد.

محسن حیدری مدیر مسوول این پایگاه خبری در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر افزود: در جلسه مورخ 30/ 11/ 1391 هیات نظارت بر مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تقاضای مجوز «حقنا» اولین پایگاه خبری تخصصی حقوقی، قضایی، انتظامی کشور مطرح شد و مورد موافقت قرار گرفت.

وی گفت: این پایگاه که با شعار "قانون برای همه" بر روی فضای مجازی قرار گرفته است، هدف خود را ارتقای فرهنگ قانونمداری در بین عموم مردم و تمامی دستگاه های اجرایی کشور قرار داده است.

حیدری تصریح کرد: «حقوق و اجتماع»، «حقوق و سیاست»، «حقوق و اقتصاد»، «حقوق و فرهنگ» و «حقوق و جامعه بین الملل» از مهمترین سرویس‌های حقنا به شمار می روند.

مدیر مسوول این پایگاه اطلاع رسانی حقوقی، قضایی و انتظامی گفت: در حال حاضر «حقنا» به نشانی اینترنتی www.haghna.ir در دسترس مخاطبین قرار دارد.



تاريخ : 10 / 12 / 1391برچسب:, | 4:12 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 


با این برنامه افراد عادی و عکاسان میتوانند اشخاص درون عکس را بصورتی ماهرانه و بدون نقص دوباره آراسته کنند و عیب های موجود آنها را از بین ببرند. به راحتی میتوان میزان براقی عکس را تغییر داد، لکه ها و نقص های موجود را حذف نمود و بطور کل شخص درون عکس را از هر لحاظ بهتر نمایش داد.

برنامه Anthropics Portrait Professional کاملاً با سایر برنامه های موجود در زمینه ی ویرایش عکس مانند فتوشاپ تقاوت دارد. با این برنامه میتوان کیفیت تصاویر را به مراتب بالاتر برد چرا که این برنامه صرفاً با صدها مثال زنده در زمینه ی زیبایی بشر آزمایش و طراحی شده است. لذا شما می توانید تنها با استفاده از سلایدرهای موجود در این برنامه هر چقدر که مایلید کیفیت و ظاهر عکس مورد نظرتان را بالا ببرید.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید
منبع: لرد دانلود



تاريخ : 10 / 12 / 1391برچسب:, | 4:12 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

۵۰۴ Essential Words نرم افزاری برای یادگیری ۵۰۴ لغت ضروری مکالمه به زبان انگلیسی می باشد. ضرورت یادگیری زبان انگلیسی بر هیچ کس پوشیده نیست و برای این یادگیری نیز روش ها و ابزارهای متنوعی وجود دارد که یکی از آنها یادگیری ضروری ترین واژه های موجود در این زبان است. نرم افزار ساده و کم حجم ۵۰۴ واژه ضروری مکالمه زبان انگلیسی برای آشنا کردن شما با رایج ترین و ضروری ترین واژه ها در این زبان بیگانه طراحی شده و دارای امکاناتی نظیر نمایش لغات همراه با ترجمه و مترادف، تلفظ لغات، پشتیبانی از افزودن لغات جدید با قابلیت پشتیبان گیری از این لغات، ایجاد لغتنامه شخصی و اشتراک آن با دیگران، ایجاد و درج فایل صوتی برای تلفظ لغات با صدای انسان، جستجوی آسان و سریع لغات، نمایش لغات در بازه های زمانی به صورت متناوب، قابلیت اجرا در تمامی نسخه های ۳۲ و ۶۴ بیت سیستم عامل ویندوز و … می باشد.

برای دانلود کلیک کنید



تاريخ : 10 / 12 / 1391برچسب:, | 3:42 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

روزنامه صهیونیستی معاریو با انتشار تصاویری، از اقدام یک گروه از زنان تندرو اسرائیلی در کشف حجاب اجباری یک دختر فلسطینی در شهر قدس پرده برداشت.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، روزنامه معاریو به نقل از شاهدان عینی فاش کرد که یکی از زنان اسرائیلی بدون هیچ دلیل و توجیهی، به این دختر فلسطینی حمله ور شد و با مشت به سر او کوبید و مشاجره با دختر را آغاز کرد، تا بقیه زنان تندرو اسرائیلی به او ملحق شوند و به طور دسته جمعی به ضرب و شتم دختر فلسطینی بپردازند.


به گفته شاهدان عینی، زنان اسرائیلی سعی کردند حجاب دختر فلسطینی را از سرش بردارند، اما او در برابر آن ها مقاومت کرد تا این که همۀ آنها به سمت او حمله ور شده و حجاب از سرش برگرفتند.


خانم " دوریت " از فعالان صلح اسرائیلی که توانست از این واقعه عکس هایی مستند بگیرد، تاکید کرد که شاهدان این حادثه، هیچ اقدامی برای جلوگیری از این تعدی زنان اسرائیلی انجام ندادند.

در پی انتشار عکس های این رسوایی، پلیس رژیم صهیونیستی به منظور سرپوش نهادن بر این جنایت، از تشکیل پرونده رسیدگی و تحقیق در این باره خبر داد.



تاريخ : 9 / 12 / 1391برچسب:, | 10:11 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

خانواده عروس هرچه انتظار كشیدند دیدند از داماد و خانواده اش خبری نیست. والدین عروس از اینكه خود و مهمانانشان مضحكه داماد شده اند به خشم آمده و خواستگاری مردی از اقوامشان از عروس را پذیرفتند و در جا دختر را به عقد و ازدواج او درآوردند.
به گزارش مشرق به نقل از جام جم آنلاین، یك خانواده هندی پس از اینكه داماد آینده سر وقت به مراسم عروسی نیامد عروس را به عقد و ازدواج مرد دیگری در آوردند.

یك خانواده هندی پس از اینكه داماد آینده سر وقت به مراسم عروسی نیامد عروس را به عقد و ازدواج مرد دیگری در آوردند.

 مراسم ازدواج جامیل و ناگما برای شنبه گذشته ساعت 10.30 دقیقه صبح در شهر مرادنگر هند برنامه ریزی شد.

خانواده عروس هرچه انتظار كشیدند دیدند  از داماد و خانواده اش خبری نیست. والدین عروس از اینكه خود و مهمانانشان مضحكه داماد شده اند به خشم آمده و خواستگاری مردی از اقوامشان از عروس را پذیرفتند و در جا دختر را به عقد و و ازدواج او درآوردند.

جامیل و خانواده اش حدود هشت ساعت دیرتر به مراسم عروسی آمدند. اما كار از كار گذشته بود و عروس با مرد دیگری ازدواج كرده بود.

دو خانواده به جان یكدیگر افتاده و به زدو خورد پرداختند. ماموران پلیس مداخله كرده و به دعوا خاتمه دادند. اكنون ،‌جامیل باید به فكر یافتن عروس دیگری باشد به این شرط  كه این بار دیر به مراسم عروسی نیاید.



پایگاه خبری عقاب نیوز :

حفظ آرامش، وحدت و یکپارچگی در کشور نیازمند عزم ملی و تمکین قانون است و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره سعی کرده است از ورود به مسائلی که ممکن است به تشویش و انحراف اذهان و افکار عمومی منجر شود، پرهیز نماید و به وظایف قانونی خود بپردازد.
 سردار رمضان شریف در واکنش به برخی اظهار نظرها پیرامون دخالت سپاه در انتخابات نظام پزشکی تأکید کرد: اقدام اطلاعات سپاه کاملا قانونی بوده و در پاسخ به استعلام مراجع قانونی صورت پذیرفته است.

سردار شریفبه گزارش عصرایران به نقل از روابط عمومی سپاه، سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به برخی اظهار نظرها در زمینه دخالت نهادهای امنیتی و اطلاعاتی سپاه در امر انتخابات نظام پزشکی گفت: اقدام اطلاعات سپاه در روند بررسی صلاحیت ها در انتخابات نظام پزشکی «قانونی» بوده و به درخواست مراجع قانونی صورت پذیرفته است.

وی افزود: قرائن و مستندات موجود نشان می دهد مرجع قانونی، قبل از سپاه از دیگر نهادهای امنیتی و اطلاعاتی نیز استعلام کرده است و در خصوص ردّ صلاحیت شدگان پاسخ همه آنها «منفی» بوده است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه «بهتر بود عزیزان قبل از رسانه ای کردن این قضیه، به امکان بررسی و پیگیری دقیق موضوع از مجاری قانونی و دلائل متقن و محکم ردّ صلاحیت ها می اندیشیدند»، اظهار داشت: حفظ آرامش، وحدت و یکپارچگی در کشور نیازمند عزم ملی و تمکین قانون است و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره سعی کرده است از ورود به مسائلی که ممکن است به تشویش و انحراف اذهان و افکار عمومی منجر شود، پرهیز نماید و به وظایف قانونی خود بپردازد.

شریف در پایان تأکید کرد: بدیهی است عدم اقدام سپاه در پاسخ به استعلام مراجع قانونی در زمینه انتخابات نظام پزشکی، یک کار خلاف قانون محسوب می شد.

احمدی نژاد چه گفته بود؟

رئیس‌جمهور صبح امروز بعد از جلسه دولت در پاسخ به سوالی درباره نتایج انتخابات نظام پزشکی گفت: من فکر می‌کنم همه چیز در کشور باید بر اساس قانون باشد و اگر بخواهند از قانون عبور کنند کارشان اعتبار ندارد.احمدی نژاد

به گزارش فارس احمدی‌نژاد گفت: اگر نهادها و دستگاه‌هایی هم بخواهند دخالت کنند در مسائل قانونی و فراقانونی عمل کنند، آن هم اعتباری ندارد.

وی افزود: نظام پزشکی بالاخره یک قانون دارد و قانون هم کاملا مشخص است و باید از یکی دو نهاد درباره افراد استعلام بکنند.

وی افزود: « این نهاد یک نهاد صنفی است و متعلق به جامعه درمانی کشور است و نباید نهادهایی که در آن مسئول نیستند در آن دخالت کنند به خصوص نهادهای امنیتی، اطلاعاتی سپاه و اطلاعاتی غیر سپاه. این نهاد یک نهاد پزشکی است و باید مال خودشان باشد و به جامعه خدمت کنند».

وی افزود: من منتظرم گزارش این مسئله برای من بیاید.



تاريخ : 9 / 12 / 1391برچسب:, | 12:0 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

گنبد بزرگی از دور در شهر تفرش خود نامیی میکند . با طی مسیر ، مسجدی را در محله فم می توان دید ؛ مسجدی به نام شش ناو .
 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک ، نرسیده به مسجد ، گنبد بزرگی با ارتفاع نزدیک 15 متر و قطری حدود 16 متر به چشم می آید .

با ورود به مسجد رشته ای قنان توجه را جلب میکند؛ همین قنات که توسط شش ناو در بیرون مسجد و با عبور از درخت چنار بزرگ و قدیمی تقسیم شده و به محله های اطراف جریان بیدا میکنند ؛ احتمالا علت نامگذاری ای مسجد به شش ناو می باشد .

بر پایه ی این گزارش ؛ درو مسجد ، سقف ودیواره با کاشی کاری های زیبا تزیین شده است . معماری مناره مسجد توجا بیننده را جلب میکند . مناری از جنس آجر و به شکل بلکانی ماربیچ هست . این معماری ، قدیمی ترین بنای مسجد شش ناو است ؛ زیرا با خط کوفی نوشته شده است وهیچ کلمه ای به جز لا الله االی الله در کتیبه باقی نمانده است .

به گوشه غربی مسجد که نگاه می شود ؛ حسینه خیلی بزرگی همرا با سکوی برجته ای در وسط آن و حجره هایی در اطراف آن قرار دارد . افرادی که درون مسجد و از اهالی تفرش هستند می گویند: این مکان از دیر باز در ماه محرم و صفر برای تعزیه خوانی استفاده می شود .

گنبد کلاه خودی از جنس آجر در مسجد گویای احداث بنا در عهد سلجوقی است . درون ایوان مسجد شش ناو ، کتیبه ای است که نام بانی مسجد در آن با خط زیبای نستعلیق که نام محمد بن ابراهیم بن عباس در سال 1277 ه.ق حک شده است .

باز هم مرور می کنیم ....مسجد شش ناو در دوره سلجوقی در محله فم تفرش بنا شده است و در دوره های بعد قسمتهایی به آن اضافه شده است .

در این مسجد ، مزار یکی از صحابه امام حسن عسگری(ع) به نام محمد محدث در قرن شش هجری به خاک سرده شده است .

این مسجد در سال 1379در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است .



تاريخ : 9 / 12 / 1391برچسب:, | 10:43 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

برای دیدن خبر روی عکس کلیک کنید




تاريخ : 8 / 12 / 1391برچسب:, | 1:13 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر می‌تواند جامعه را از گزند نامحرمان مصون نگاه دارد.


به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش صبح امروز در آیین پایانی همایش آمرین به معروف و ناهیان از منکر کوی‌های سازمانی ارتش که در تالار مهر اهواز برگزار شد، ضمن اشاره به حربه‌های دشمنان قسم‌خورده انقلاب و اسلام و راهکارهای مقابله با آن اظهار داشت: با عمل به فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر می‌توان جامعه را از گزند نامحرمان مصون نگاه داشت.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه جایگزین ‌شدن هنجارهای غلط با هنجارهای درست در جامعه را نتیجه عمل نکردن به فریضه امر به معروف و نهی از منکر دانست و افزود: تذکر لسانی وظیفه همگانی است و امری اجتناب‌ناپذیر برای داشتن جامعه‌ای آرام و سالم است.

آل‌هاشم سپس بر لزوم برپایی چنین آیینی تأکید و تصریح کرد: برنامه‌ریزی دقیق و مدون مسئولین و فرماندهان در ارتباط با این فریضه مهم می‌تواند جوانان به‌ویژه سربازان در نیروهای مسلح را از زشتی‌ها به سمت خوبی‌ها سوق دهد.

وی افزود: بحمدالله مجتمع‌های مسکونی ارتش جمهوری اسلامی ایران از سالم‌ترین مجتمع‌های مسکونی است و این مهم در سایه امر به معروف و نهی از منکر تحقق یافته است.

همایش آمرین به معروف و ناهیان از منکر از روز یکشنبه در لشکر 92 زرهی خوزستان کار خود را آغاز و امروز سه‌شنبه با برگزاری آئین اختتامیه به کار خود پایان داد.



تاريخ : 8 / 12 / 1391برچسب:, | 12:59 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

BluffTitler DX9 iTV 10.0 نرم افزاریست که در هنگام کار با آن به شما ثابت خواهد شد که دانستن علوم زمینه انیمیشن های سه بعدی برای ساختن انمیشن های زیبا و برابر با سلیقه شخصی شما ، در صورت وجود و استفاده از این نرم افزار، هیچ پایه و اساسی ندارد !! به کمک این نرم افزار پر قدرت می توانید منوهای زیبای تصویری را بر روی فیلم های خود به صورت دو بعدی و سه بعدی طراحی کرده ، و در هنگام پخش فایل ها دیگران را متعجب کنید!

این نرم افزار قدرتمند امکان ساخت افکت های انیمیشنی سه بعدی را با ساده ترین ابزارهای موجود در خود، برای شما فراهم میسازد، تا جایی که می توان به جرات گفت ،ابزارهای این نرم افزار توانمد قادر هستند تا هر آنچه از انمیشن و افکت انیمیشنی سه بعدی که دلخواه شماست در فایل ها و پوشه های خود اجرا و پیاده سازی کنید !! چنانچه بر روی نرم افزارهای حرفه ای طراحی و بازسازی افکت های سه بعدی تسلط کافی نداشته و یا زمان و حوصله کافی بری کارکردن با چنین نرم افزارهایی را ندارید ، BluffTitler DX بهترین گزینه برای شما خواهد بود تا بتوانید طبق سلیقه خود ،دو بعد ی و سه بعدی سازی کنید !!

برای دانلود کلیک کنید



تاريخ : 8 / 12 / 1391برچسب:, | 10:5 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

محمدحسن نامي با 177 راي موافق بهارستاني‌ها براي 6 ماه بر صندلي وزارت ارتباطات تكيه زد.
به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران؛ در جلسه علني امروز(سه‌شنبه 8 اسفندماه) نمايندگان مجلس با 177 راي موافق از مجموع  243 راي ماخوذه محمدحسن نامي را براي تصدي مسئوليت وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات انتخاب كردند.

حجت‌الاسلام سيدمحمدحسن ابوترابي‌فرد که رياست جلسه هفتاد و سوم بهارستان را در غياب علي لاريجاني بر عهده داشت، پس از راي اعتماد به نامي گفت: نمايندگان در جهت ارتقاي تعامل مجلس و دولت با راي بالايي، وزير پيشنهادي ارتباطات و فناوري اطلاعات را انتخاب کردند.

گفتني است محمود احمدي‌نژاد رئيس جمهور در جلسه امروز بهارستان و در دفاع از نامي با بیان اینکه نامی از فرزندان رشید این ملت است، گفت: وی با لباس پرافتخار عضویت در ارتش سرفراز جمهوری اسلامی ایران همه عمر کاری خود را در خدمت انقلاب آرمان‌های انقلاب و عزت و استقلال ایران عزیز کرده است.

احمدی‌نژاد ادامه داد: نامي به لحاظ دانش تخصصی در بالاترین سطح لازم برای این حوزه است و به لحاظ کار پژوهشی و تبلیغاتی دارای یک سابقه بسیار غنی و ارزشمند و به لحاظ تجربی‌ها مسئولیت‌های گوناگون البته عمدتا مرتبط با ارتباطات و فضای مجازی داشته که در قریب به اتفاق آنها برای انجام خدمات به کشور و پیشبرد امور کشور موفق عمل کرده است، امیدوارم با حضور وی در وزارت ارتباطات پیشرفت‌های ما در حوزه فضای مجازی و فناوری اطلاعات با سرعت مضاعف رو به جلو حرکت کند و شاهد دستاوردهای بزرگتر و افتخار آمیزتری در این حوزه باشیم.

 



تاريخ : 8 / 12 / 1391برچسب:, | 7:34 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

با تلفن همراه ویژه خودرو می‌توانید هنگام رانندگی صحبت کنید یا پیامک بزنید.
به گزارش اورژانس it باشگاه خبرنگاران، کم تر کسی به رابطه بین تلفن های همراه و خودرو ها توجه می کند و این دو اصولا با یکدیگر در تضاد هستند اما با تلفن همراه جدیدی که ویژه استفاده در خودروها طراحی و ساخته شده می‌توانید به راحتی هنگام رانندگی مکالمه کرده و یا پیامک بزنید.

از دیگر ویژگی های این محصول جدید می‌توان به پشتیبانی از دو سیم کارت ، سیستم عامل آندروید و بهره مندی از نسل سوم اشاره کرد، همچنین این دستگاه جدید می‌تواند توسط صدای کاربر یا به صورت لمسی کنترل شود.


 میکروفن و بلندگوی این تلفن همراه پرکاربرد نیز توانایی بالایی در کاهش نویز داشته و می‌توانند یک مکالمه خوب را برقرار کنند.

با استفاده از این محصول می‌توان به اینترنت متصل شد و ایمیل ها را نیز چک کرد همچنین می‌توان توسط این تلفن همراه هنگام استارت زدن کلیه سیستم های اتومبیل را چک کرد.



تاريخ : 8 / 12 / 1391برچسب:, | 7:31 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

آقای رضوی استاد بین الملی قرآن، در رابطه با این عکس می گوید: در زمان ریاست جمهوری حضرت آقا خبر می دهند که یک پیرزن بی کس و کار به دیدار ایشان آمده است
 
عکسی دیده نشده از رهبر انقلاب
 
افکار-  آقا خودشان شخصا به دیدار پیرزن می روند و به او صله می دهند. این عکس همانجا گرفته می شود. برادر استاد رضوی که از دوران شهید رجایی تا پایان دوران ریاست جمهوری آقا، معاون رئیس جمهور بود، این عکس را به استاد هدیه دادند



تاريخ : 8 / 12 / 1391برچسب:, | 1:8 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

ارسالی از احسان یارحق

 



تاريخ : 7 / 12 / 1391برچسب:, | 11:58 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

پايگاه خبري النخيل تصاوير منتشر نشده اي از صدام حسين ديكتاتور سابق عراق منتشر كرد كه وي را در زندان اردوگاه الرضوانيه نشان مي دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، پايگاه خبري النخيل با انتشار اين تصاوير به نقل از يك منبع رسانه اي آگاه در حزب "كنگره ملي" عراق نوشت اطلاعات موثقي در دست است كه صدام حسين پس از بازداشت شدن توسط نيروهاي آمريكايي به زندان اردوگاه الرضوانيه انتقال داده شده بود.بر اساس گفته هاي اين منبع آگاه، صدام روزانه 12 ساعت بازجويي شده و باقي ساعات روز را به نظافت سلول خود که بر روي ديوار آن تصاوير دو فرزندش، عدي و قصي نصب شده بود، مي گذراند.






 
 

 



تاريخ : 7 / 12 / 1391برچسب:, | 7:58 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع تصادف مرگبار در شهرک غرب تهران خبرداد.
به گزارش مشرق، سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح جزئیات این خبر گفت: وقوع حادثه تصادف رانندگی در 13:43 روز دوشنبه به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن آتش‌نشانان ایستگاه 25 و گروه نجات سه به همراه تجهیزات مربوطه به محل حادثه واقع در شهرک‌غرب، خیابان سیمای ایران اعزام شدند.
 
وی اضافه‌کرد: آتش‌نشانان پس از حضور در محل متوجه شدند که یک‌دستگاه خودرو سواری هیوندا «جنسیس» از مسیر اولیه خود منحرف شده و به شدت به یک دستگاه مینی‌بوس که در حاشیه خیابان پارک شده و فاقد راننده بود، برخورد کرده است.
 
01-351.jpg
 
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به شدت حادثه و محبوس‌شدن راننده و سرنشین این خودرو درون کابین، خاطرنشان کرد: آْتش‌نشانان اقدام به قطع برق خودرو کرده و پس از آن با استفاده از تجهیزات مربوطه شروع به بریدن بدنه کابین و خارج‌کردن دو فرد محبوس در خودرو کردند.
 
ملکی با اشاره به خارج‌کردن دو مصدوم مرد این حادثه که حدود 35 سال سن داشتند به ایسنا گفت: عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه پس از بررسی علائم حیاتی مصدومان، مرگ راننده سواری «جنسیس» را تائید کرده و سرنشین دیگر را که به شدت از ناحیه سر و صورت آسیب دیده بود، به مراکز درمانی منتقل کردند.
 
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ساعت اتمام این عملیات را 14:27 اعلام‌کرد و گفت: علت این حادثه از سوی عوامل پلیس راهور در دست بررسی است.