تاريخ : 7 / 12 / 1391برچسب:, | 4:19 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

ارسالی از سعید حاج نصراله



تاريخ : 7 / 12 / 1391برچسب:, | 8:22 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی دریایی ارتش از ورود ناوگروه این نیرو به اقیانوس آرام خبر داد.

خبرگزاری فارس: ناوهای ارتش فردا وارد اقیانوس آرام می‌شوند

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، امیر حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در نشست خبری از حضور ناوگروه 24 ارتش در اقیانوس آرام خبر داد.

وی افزود: ناوگروه 24 ارتش متشکل از ناو بالگردان‌بر خارک و ناوشکن سبلان تا فردا از تنگه مالاکا خارج می‌شوند و وارد اقیانوس آرام خواهند شد.

سیاری تاکید کرد: این اولین بار است که ما تنگه مالاکا را پشت سر گذاشته‌ایم و وارد اقیانوس آرام می‌شویم.

سیاری ادامه داد: این ناوگروه سپس در بندر ژانگ ژانگ چین پهلو می‌گیرد.

ادامه دارد...



تاريخ : 6 / 12 / 1391برچسب:, | 5:46 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان زنجان، از سوء قصد به رئيس پليس اطلاعات و امنيت عمومي شهرستان خرمدره خبر داد و گفت: اين مامور پليس از ناحيه پا و شكم مجروح شد.
به گزارش مشرق به نقل از مهر، سرهنگ جعفر كردلو افزود: صبح پنج شنبه حوالي ساعت 6:30 دقيقه رئيس پليس اطلاعات و امنيت عمومي شهرستان خرمدره حين خروج از منزل مورد اصابت دو گلوله قرار گرفت و مجروح شد.

وي ادامه داد: مهاجمان در حالي كه نقاب داشتند با استفاده از يك دستگاه خودرو پرايد سفيد رنگ پس از سوء قصد از محل متواري شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان، با بيان اينكه دو نفر در اين زمينه دستگير شده اند گفت: تحقيقات پليس در اين خصوص ادامه دارد و اطلاعات بيشتر متعاقبا اعلام خواهد شد.



تاريخ : 6 / 12 / 1391برچسب:, | 4:0 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

نرخ دیه سال آینده با 20.6 درصد افزایش برای ماه‌های عادی 114 میلیون و برای ماه‌های حرام 152 میلیون تومان تعیین شده است.
به گزارش مشرق، یک مقام مسئول در گفت‌وگو با فارس با اشاره به تعیین نرخ دیه سال 92 و ابلاغ قریب‌الوقوع  آن اظهار داشت: نرخ دیه کامل برای ماه‌های عادی 114 میلیون تومان و برای ماه‌‌های حرام 152 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.
 
وی افزود: این میزان افزایش ،برابر با 20.6 درصد نسبت به نرخ دیه سال جاری است.
 
 این در حالی است که نرخ دیه کامل در سال جاری نسبت به سال 90، افزایش 40 درصدی داشته است.
 
نرخ دیه کامل برای ماه‌های عادی در سال جاری 94.5 میلیون تومان و ماه‌های حرام 126 میلیون تومان در نظر گرفته شده بود.



تاريخ : 6 / 12 / 1391برچسب:, | 12:9 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

Face Off Max 3.5.0.6 ابزاری حرفه و کاربردی جهت تغییر چهره اشخاص می باشد. شاید شده باشد که بخواهید صوتر خود را با چهره هاس سر شناش دیگر تعویض نمائید! اما به دلیل وقت گیر بودن این عمل با نرم افزار فتوشاپ پشیمان شده باشید. در این پست ما برای شما عزیزان نرم افزاری کاربردی را اماده نموده ایم که با استفاده از ان شما میتوانید به آسانی صورت خود یا چهره هر شخص دیگری را با چهره دیگر اشخصاص تعویض نموده و بر روی بدن انها قرار دهید. این نرم افزار بیشتر جنبه تفریحی داشته و برای اوقات تفریحی مناسب می باشد.

برای دانلود کلیک کنید



تاريخ : 6 / 12 / 1391برچسب:, | 12:2 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از پیشرفت 85 درصدی عملیات اجرای طرح قطار سریع السیر اصفهان، تهران در محدوده این استان خبر داد و گفت : این طرح تا پایان سال 92 به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان محمود محمودزاده دیروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این طرح در استان قم 65 درصد پیشرفت داشته ولی در تهران کار خاصی در این زمینه انجام نشده است.

وی با اشاره به حجم گسترده فعالیت های این اداره کل افزود: اداره کل راه و شهرسازی پس از ادغام دو وزارتخانه، شش وظیفه حکومتی شامل چهار وظیفه در حوزه مسکن و ساختمان و دو وظیفه در حیطه راه و راهداری برعهده گرفته است.

وی گفت: این شش وظیفه باعث شده است که بیش از 70 درصد فعالیت های عمرانی استان در این اداره کل انجام شود.

محمودزاده با اشاره به اینکه از سال 86 تاکنون بیش از 210 هزار واحد مسکن در این استان احداث شده است، تاکید کرد: دولت برای ساخت این تعداد واحد بیش از 45 هزار میلیارد ريال تسهیلات پرداخت کرده است.

وی اضافه کرد: این رقم با اضافه آورده های شخصی رقمی معادل 75 هزار میلیارد ريال را تشکیل می دهد.

به گفته وی، این ارقام بالا در حالیست که کل بودجه استان در سال در حدود 3 هزار میلیارد ريال است، بنابراین بودجه اختصاص یافته به مسکن سازی اصفهان در پنج سال اخیر معادل 23 سال بودجه عمرانی کل استان اصفهان محسوب می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: بر اساس آمار و اطلاعات موجود، ساخت هر واحد مسکن مهر در استان دو اشتغال مستقیم ایجاد کرده است.

وی افزود: در مجموعه ساخت بیش از 210 هزار واحد مسکن در پنج سال اخیر بیش از 400 هزار شغل در استان را ایجاد یا حفظ کرده است.

وی با بیان اینکه استان اصفهان رکورددار افتتاح مسکن مهر در کشور است، تاکید کرد: تاکنون هیچ استانی نتوانسته به این آمار دست پیدا کند.

وی اظهارکرد: نزدیک به 40هزار واحد مسکن مهر دیگر این استان در آینده نزدیک آماده واگذاری می شود.

به گفته وی، اکنون 15هزار واحد مسکن مهر آماده تحویل شده که با رفع مشکل تاسیسات زیربنایی آب و فاضلاب و برق به بهره برداری می رسد



تاريخ : 6 / 12 / 1391برچسب:, | 11:32 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

ایسنا: آرم‌ طرح ترافیک سال 92 تلفیقی از تصویر پرچم جمهوری اسلامی ایران و آرم شهرداری تهران است.

همچنین امسال برای نخستین بار آرم طرح ترافیک کلیه متقاضیان - سهمیه بگیران و عادی- به یک رنگ منتشر شده و تفکیک رنگی صورت نگرفته است.
 
آرم طرح ترافیک شهروندان از امروز برای سهمیه‌بگیران و از 20 اسفند ماه برای سایر ثبت‌نام کنندگان توزیع می‌شود. متقاضیان می‌توانند برای دریافت آرم خود به دفاتر خدمات الکترونیک شهر مراجعه کنند.



تاريخ : 6 / 12 / 1391برچسب:, | 10:51 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

مدیر کل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی گفت: پرواز شرکت هواپیمایی آتا از فرودگاه تبریز به مقصد تهران به دلیل نقص فنی فعلا انجام نمی‌گیرد.

فارس: پرواز آتا به مقصد تهران از فرودگاه تبریز در گیر و دار کاهش دید دچار نقص فنی شد و مسافران پس از دو ساعت انتظار، از هواپیما پیاده شدند.

پرواز به شماره 5249 آتا از فرودگاه تبریز به مقصد تهران که قرار بود ساعت 7.30 انجام شود به دلیل نقص فنی انجام نشد.

هواپیمایی آتا مسافران را ساعت 7.15 به داخل هواپیما هدایت می‌کند اما بعد اعلام می‌شود به دلیل بارش برف در حال یخ‌زدایی هستیم این امر نزدیک دو ساعت در حالی که مسافران داخل هواپیما بودند ادامه می‌یابد اما در این لحظه خلبان اعلام می‌کند به دلیل نقص فنی هواپیما به پارکینگ منتقل می‌شود و مسافران را پیاده می‌کنند و نهایتا ساعت 9.30 اعلام می‌کنند به دلیل نقص فنی این پرواز لغو شد.

مدیر کل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی گفت: پرواز شرکت هواپیمایی آتا از فرودگاه تبریز به مقصد تهران به دلیل نقص فنی فعلا انجام نمی‌گیرد.

علی رستمی افزود: این پرواز برای انجام دیزاین که انجام نوعی پوشش برای بدنه هواپیما برای جلوگیری از یخ زدگی در آسمان است با یک ساعت تاخیر در حال انجام بود که قبل از تیکاف با اعلام نقص فنی در سیستم روبه‌رو شده و خلبان هواپیما انجام پرواز را منوط به رفع این نقص کرده است.

وی اضافه کرد: تا زمان اعلام دقیق نقص فنی نمی‌توان در انجام یا لغو این پرواز مطمئن بود.

رستمی در مورد پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی تبریز با توجه به شرایط جوی گفت: تاکنون دو پرواز بین‌المللی در مسیر تبریز- استانبول و برعکس به دلیل کاهش دید لغو شده است.

وی با تاکید دوباره بر مشکل کاهش دید در مجموعه تحت مدیریت خود گفت: پیش‌بینی می‌شود پروازهای مسیر تهران، مشهد، عسلویه به عنوان پروازهای داخلی و پروازهای مسیرهای بین‌المللی به مقصد کربلا، جده امروز با تاخیر انجام می‌شود.

این مقام مسئول در حوزه حمل و نقل هوایی آذربایجان‌شرقی در مورد تایم تاخیر پروازها گفت: تاکنون پرواز مسیر تبریز ـ تهران با نزدیک به یک ساعت تاخیر اتفاق افتاده و با توجه به شرایط جوی که تا بعد از ظهر ادامه دارد این تاخیرها نیز ادامه خواهد داشت.

رستمی از هموطنان خواست قبل از حضور در فرودگاه از طریق اطلاعات پرواز با شماره‌های 4- 5234701 و یا 199 نسبت به زمان انجام پرواز مطمئن شوند.



تاريخ : 6 / 12 / 1391برچسب:, | 10:50 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

برای اولین بار در کشور جمهوری اسلامی مسابقه ای برگذار شد که سروصدای زیادی برپا کرد . مسابقه رقص با حضور دختران ایرانی در تهران و استقبال بی نظیر از این مسابقه بمب خبری سایت های اجتماعی شد…

برای اولین بار در کشور جمهوری اسلامی مسابقه ای برگذار شد که سروصدای زیادی برپا کرد . مسابقه رقص با حضور دختران ایرانی در تهران و استقبال بی نظیر از این مسابقه بمب خبری سایت های اجتماعی شد…



تاريخ : 6 / 12 / 1391برچسب:, | 5:7 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راهور تهران بزرگ گفت: عوامل واحد گشت طی 24 ساعت گذشته 75 خودروی دارای خلافی بالا را توقیف و به پارکینگ منتقل نمودند.
سرهنگ سعید اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: عوامل تحت امر این حوزه در راستای حضور مستمر خود در محدوده کلانشهر تهران توانستند تعداد بسیار زیادی از خودروهای متخلف را که قصد بازی کردن با جان سایر رانندگان و مسافران شهری را داشتند، توقیف نمایند. 
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: مأموران پس از بررسی خودرو ها 73 دستگاه خودروی متخلف را به دلیل خلافی بالا با تنظیم صورت جلسه به پارکینگ انتقال دادند. 
لازم به ذکر است که مجموع خلافی خودروها بیش از یک میلیارد ریال برآورد شده است.



تاريخ : 6 / 12 / 1391برچسب:, | 1:35 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

سایت الف ، متعلق به احمد توکلی نوشت:
شب گذشته در حالیکه رئیس جمهور در اقدامی بی سابقه مصاحبه مطبوعاتی زنده با خبرنگاران در یک برنامه زنده تلوزیونی را تدارک دیده بود، مدیران رسانه ملی حتا تاب پرسش یک خبرنگار را هم نداشتند و با سانسور سوال خبرنگار، نمایش تبلیغاتی رئیس جمهور برای پاسخگوئی را بهم زدند.

  یک خبرنگار برخلاف بسیاری از دیگر همکاران خود که ناخواسته کمک کردند تا رئیس جمهور نمایش پاسخگوئی دهد، به مهمترین مشکلات اقتصادی مردم پرداخت و رفتار اخیر رئیس جمهور در وحدت شکنی و افشاگری های مساله ساز را ترفندی برای فرار از پاسخگوئی به مشکلات معیشتی مردم و وعده های گذشته معرفی کرد.

این در حالی است که رئیس جمهور از سوال مودبانه و هوشمندانه معصومه حاتم خانی خبرنگار خبرگزاری مهر برافروخته شد و رسانه ملی نیز مجبور به سانسور این سوال شد.



(متن کامل سوال و جواب را ایتجا بخوانید.)



تاريخ : 5 / 12 / 1391برچسب:, | 10:29 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

رییس‌جمهور اعلام کرد که عملیات واریز عیدانه نقدی به حساب مردم از حدود ساعت 9 امشب آغاز شده است.
به گزارش مشرق ، محمود احمدی‌نژاد در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی امشب خود گفت: واریز عیدانه مردم، به ازای هر ایرانی 85 هزار تومان به حساب سرپرست‌های خانوار آغاز شده است.

 

وی افزود: این مبلغ برای افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی، 100 هزار تومان است.

 

رییس‌جمهور همچنین تاکید کرد: من شخصا عبارت «جبرانی» را به جای واژه «عیدانه» می‌پسندم.



تاريخ : 5 / 12 / 1391برچسب:, | 10:6 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز بر پیکر آیت‌الله خوشوقت اقامه نماز کردند. مراسم بزرگداشت این استاد اخلاق فردا از سوی رهبر معظم انقلاب در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس فرهنگی مشرق به نقل از فارس،‌ پیکر مطهر آیت‌الله صبح امروز وارد دانشگاه تهران شد و رهبر معظم انقلاب بر پیکر این استاد اخلاق اقامه نماز کردند

 

در این مراسم، شخصیت‌ها و چهره‌های کشوری و لشگری از جمله آیت‌الله‌ مهدوی‌کنی رئیس مجلس خبرگان، محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، سردار احمدی وحیدی وزیر دفاع، سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، منوچهر متکی وزیر سابق امور خارجه، حجت‌الاسلام صدیقی امام جمعه موقت تهران، حجت‌الاسلام رئیسی معاون اول قوه قضاییه، عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، حمیدرضا حاجی‌بابایی وزیر آموزش و پرورش، حجت‌الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی، حجت‌الاسلام حیدر مصلحی وزیر اطلاعات و ... حضور داشتند.

 

 

 

پس از اقامه نماز، مراسم تشییع پیکر آیت‌الله خوشوقت از درب خیابان قدس آغاز شد و تا میدان فلسطین ادامه یافت.

پس از این مراسم، عزاداران و سوگواران برای شرکت در مراسم تدفین آیت‌الله خوشوقت خود را به شهرری و حرم حضرت عبدالعظیم(ع) می‌رسانند.

 

 

 

مراسم معنوی وداع با پیکر مطهر آیت‌الله عزیز خوشوقت نیز روز گذشته در مسجد امام حسن مجتبی(ع) واقع در خیابان شریعتی برپا شد و تا صبح امروز ادامه داشت.

این شاگرد برجسته علامه طباطبایی(ره)‌ روز چهارشنبه دوم اسفند ماه در سن 86 سالگی در بیمارستان‌ سعودی به لقاءالله پیوست.

 



تاريخ : 5 / 12 / 1391برچسب:, | 1:34 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

یکی از فروشندگان گوشی‌های لوکس در این‌باره گفت: هم اکنون قیمت مدل‌های مختلف ورتو که به عنوان برند لوکس در بازار به شمار می‌آیند از ۱۵ هزاردلار شروع می‌شود و به ۱۶۰ هزار دلار نیز می‌رسد.

به گزارش نامه به نقل از قانون، اخیرا گوشی جدیدی وارد بازار شده است که گوشی‌های گران‌قیمت پیش این مدل روسفید هستند. اکثر مردم رنج گوشی‌های گران‌قیمت را در قیمت بیش از یک میلیون تومان یا بیشتر می‌دانند اما صحبت ما بیش از این قیمت‌ها است.
به گزارش نامه یکی از فروشندگان گوشی‌های لوکس در این‌باره گفت: هم اکنون قیمت مدل‌های مختلف ورتو که به عنوان برند لوکس در بازار به شمار می‌آیند از ۱۵ هزاردلار شروع می‌شود و به ۱۶۰ هزار دلار نیز می‌رسد.
این فروشنده با اشاره به فروش گوشی‌های گران قیمت، گفت: ماهانه حدود دو دستگاه از این برند لوکس مورد خرید مشتریان قرار دارند.
وی با اشاره به اینکه این گوشی‌ها مورد علاقه پولدارهای تهرانی قرار دارد،‌ افزود: کاهش قدرت خرید مردم و همچنین نوسانات چشمگیر ارز تاثیر چندانی بر میزان تقاضای مشتریان این گوشی‌ها در کشور ندارد.
برخی از مدل‌های گوشی‌های لوکس که توسط کمپانی‌های بزرگ طراحی می‌شوند خیلی محدود و در برخی از موارد نهایتا ۱۰ مدل تولید و روانه بازارهای جهانی تلفن همراه می‌شوند.
ورود این نوع کالاهای لوکس معمولا به صورت سفارشی، از طریق هوایی و مسافری به کشور صورت می‌گیرد. این گوشی‌ها که امکاناتی خاص شامل سخت افزاری و نرم‌افزاری نظیر دوربین عکاسی و فیلمبرداری، حافظه بالا، سیستم عامل و غیره نیستند تنها به دلیل امتیازاتی همچون دست ساز بودن، داشتن برند معروف، برخورداری از بدنه طلا و تیتانیوم، پوشش الماسی و از همه مهتر تک بودن آن ها طرفداران خاصی را در سراسر جهان و همچنین ایران پیدا کرده‌اند.
تجمل گرایی و منحصر به فرد بودن از این دست، در میان ایرانی‌ها این روزها تنها به داشتن ماشین‌ها و کالاهای لوکس وارداتی خلاصه نمی‌شود، مدتی است که گوشی‌های چند 10 میلیون تومانی نیز با استقبال خوبی در میان گروهی از مردم جامعه برخوردار شده‌است.



تاريخ : 4 / 12 / 1391برچسب:, | 10:11 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

خبرگزاری فارس: مادر شهید علی‌اکبر شیرودی شامگاه امروز دار فانی را وداع گفت.

 

خبرگزاری فارس: مادر شهید شیرودی به دیار باقی شتافت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان تنکابن، مادر شهید علی‌اکبر شیرودی شامگاه جمعه دار فانی را وداع گفت.

سید ابراهیمی هاشمی معاون استاندار و فرماندار ویژه تنکابن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با تایید این خبر خاطر نشان کرد: شهربانو حسین شیرودی شامگاه امروز در سن 87 سالگی به علت کهولت سن در منزل خود دعوت حق را لبیک گفت.

 

 



تاريخ : 4 / 12 / 1391برچسب:, | 1:0 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

تیم ملی کشتی آزاد ایران با پیروزی 6 بر یک برابر آمریکا در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی مسابقات جام جهانی کشتی آزاد 2013 - تهران، صعود مقتدرانه‌ای به دیدار فینال این مسابقات داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، دور چهارم از مرحله گروهی رقابتهای جام جهانی کشتی آزاد 2013 - تهران از ساعت 18:45 پنجشنبه در سالن 12 هزار نفری ورزشگاه آزادی پیگیری شد که تیم کشتی آزاد ایران در دیداری زیبا و جذاب، مقابل تیم قدرتمند آمریکا با نتیجه ارزشمند 6 بر یک به پیروزی دست یافت و به عنوان تیم برتر گروه راهی دیدار فینال مسابقات شود.

در این رقابت که از گروه B این مسابقات برگزار شد، حسن رحیمی، مسعود اسماعیل‌پور و مهدی تقوی با قدرت حریفان آمریکایی خود را شکست دادند تا تیم ایران را 3 بر صفر پیش بیاندازند. هرچند در مسابقه چهارم  عزت‌الله اکبری برابر جوردن باروفس تن به شکست داد اما در پنجمین رقابت دو تیم، احسان لشکری با یک کشتی زیبا، جان اسکرین را مغلوب کرد تا پیروزی تیم کشتی ایران در این رقابت را قطعی کند.

با پیروزی لشکری و قطعی شدن صعود ایران به دیدار نهایی این مسابقات، حامد تاتاری و کمیل قاسمی هم برابر رقیبان آمریکای خود به پیروزی دست یافتند تا شیرینی برتری ایران در این دیدار را بیشتر کنند.

نتایج دیدارهای کشتی‌گیران ایران و گرجستان به شرح زیر است:
55 کیلوگرم:
حسن رحیمی (برنده) - زاچارو لوک ساندرز (6 بر صفر و 8 بر صفر)

60 کیلوگرم:
مسعود اسماعیل‌پور (برنده) - اسکات کولمان (2 بر صفر، صفر بر یک و 3 بر یک)

66 کیلوگرم:
مهدی تقوی (برنده) - هارولد برنت متکالف (5 بر صفر و 2 بر صقر)

74 کیلوگرم:
عزت‌الله اکبری - جوردن باروفس (برنده) (4 بر صفر و یک بر صفر)

84 کیلوگرم:
احسان لشگری (برنده) - جان اسکرین (6 بر صفر و 5 بر 2 )

96 کیلوگرم:
حامد تاتاری (برنده) - جیمز دانیل برگمن (3 بر یک و 4 بر صفر)

120 کیلوگرم:
کمیل قاسمی (برنده) - تراول دلاگنف (یک بر صفر، صفر بر یک و 2 بر صفر)

برپایه این گزارش، تیم کشتی روسیه به عنوان تیم برتر گروه A به دیدار فینال رقابتهای جام جهانی کشتی آزاد 2013 - تهران صعود کرده و تیم ایران عصر فردا جمعه باید برای کسب عنوان قهرمانی این مسابقات برابر این تیم به میدان برود.

شاگردان رسول خادم در مرحله گروهی این مسابقات ابتدا با نتیجه 7 بر صفر ژاپن را شکست دادند، در بازی دوم با نتیجه 6 بر یک بلغارستان را از پیش رو برداشت، در مسابقه سوم با نتیجه 7 بر صفر گرجستان را مغلوب کرد و در آخرین رقابت خود، برابر آمریکا به پیروزی ارزشمند 6 بر یک دست یافت.



تاريخ : 3 / 12 / 1391برچسب:, | 11:52 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

در اين عكس كه در تابستان 1387 گرفته شده است، آيت الله خوشوقت، حجه الاسلام سيد مصطفي خامنه اي، آيت الله نصرالله شاه آبادي، سردار رادان، صادق آهنگران، عبدالرضا هلالي و ... ديده مي شوند.

 



تاريخ : 3 / 12 / 1391برچسب:, | 8:56 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

تیم استقلال پس از سه ساعت دوری از صدر دوباره بر بالای جدول تکیه زد.
 
به گزارش ایسنا، دیدار تیم‌های استقلال و صنعت نفت آبادان با برتری دو بر یک آبی‌پوشان به پایان رسید. در ابتدای این دیدار بازیکنان نفت به علت استرس بالا دچار اشتباهات فردی زیادی شدند که آرام آرام توانستند بر این مسئله غلبه کنند.
 
در حالی که این دیدار به صورت برابر از سوی دو تیم دنبال می‌شد در دقیقه 35 فرزاد حاتمی در یک صحنه با آرنج به صورت بازیکن نفت آبادان کوبید که علیرضا فغانی داور این دیدار تصمیم به اخراج حاتمی در این صحنه گرفت.
 
در ادامه در دقیقه 41 آرش برهانی فرصت خوبی را در حالی که دروازه نفت آبادان خالی بود از دست داد و ضربه این بازیکن به اوت رفت تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.
 
در نیمه دوم با حضور فرهاد مجیدی در ترکیب استقلال، اولین فرصت این دیدار را خسرو حیدری برای او در دقیقه 63 مهیا کرد که ضربه این بازیکن را دروازه‌بان تیم نفت آبادان به خوبی مهار کرد.
 
در ادامه باز هم فرهاد مجیدی خطرساز شد و در دقیقه 65 این دیدار یک گل برای استقلال به ثمر رساند که این گل از سوی داور آفساید اعلام شد.
 
اما شاگردان فیروزی هم در این دیدار فرصت‌هایی داشتند و در دقیقه 74 روح‌الله عرب یک فرصت عالی را برای تیم نفت آبادان از دست داد. این مهاجم صنعت نفت در حالی که با مهدی رحمتی تک به تک بود و مدافعان ا ستقلال به امید آفساید به سمت او نرفتند، ضربه‌اش را به سمت دروازه استقلال زد که این ضربه توسط مهدی رحمتی به خوبی دفع شد.
 
یک دقیقه پس از این اتفاق در یک کرنر پژمان منتظری از پاس خوب فرهاد مجیدی استفاده کرد و اولین گل این دیدار را در دقیقه 75 به ثمر رساند. این مدافع استقلال یک دقیقه بعد فرصت زدن گل دوم را هم داشت که موقعیت تک به تک او به راحتی در آغوش دروازه‌بان نفت آبادان قرار گرفت .
 
در دقیقه 78 سیاوش اکبرپور با خطا بر روی بازیکن نفت آبادان یک ضربه آزاد به تیم نفت داد که همین ضربه توسط سجاد مشکل‌پور در یک شلوغی مقابل دروازه استقلال به گل تساوی تبدیل شد.
 
در دقیقه 85 این دیدار فرهاد مجیدی از یک سانتر خوب مجتبی جباری نتوانست استفاده کند و در حالی که دروازه نفت آبادان خالی بود، ضربه‌اش به کنار دروازه رفت.
 
در ادامه این دیدار گل برتری استقلال فرهاد مجیدی در دقیقه 78 باز هم از یک ارسال بی‌نقص از سوی مجتبی جباری به ثمر رساند تا استقلال با نتیجه 2 بر یک مهمانش نفت آبادان را مغلوب سازد.



تاريخ : 3 / 12 / 1391برچسب:, | 8:56 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

تیم استقلال پس از سه ساعت دوری از صدر دوباره بر بالای جدول تکیه زد.
 
به گزارش ایسنا، دیدار تیم‌های استقلال و صنعت نفت آبادان با برتری دو بر یک آبی‌پوشان به پایان رسید. در ابتدای این دیدار بازیکنان نفت به علت استرس بالا دچار اشتباهات فردی زیادی شدند که آرام آرام توانستند بر این مسئله غلبه کنند.
 
در حالی که این دیدار به صورت برابر از سوی دو تیم دنبال می‌شد در دقیقه 35 فرزاد حاتمی در یک صحنه با آرنج به صورت بازیکن نفت آبادان کوبید که علیرضا فغانی داور این دیدار تصمیم به اخراج حاتمی در این صحنه گرفت.
 
در ادامه در دقیقه 41 آرش برهانی فرصت خوبی را در حالی که دروازه نفت آبادان خالی بود از دست داد و ضربه این بازیکن به اوت رفت تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.
 
در نیمه دوم با حضور فرهاد مجیدی در ترکیب استقلال، اولین فرصت این دیدار را خسرو حیدری برای او در دقیقه 63 مهیا کرد که ضربه این بازیکن را دروازه‌بان تیم نفت آبادان به خوبی مهار کرد.
 
در ادامه باز هم فرهاد مجیدی خطرساز شد و در دقیقه 65 این دیدار یک گل برای استقلال به ثمر رساند که این گل از سوی داور آفساید اعلام شد.
 
اما شاگردان فیروزی هم در این دیدار فرصت‌هایی داشتند و در دقیقه 74 روح‌الله عرب یک فرصت عالی را برای تیم نفت آبادان از دست داد. این مهاجم صنعت نفت در حالی که با مهدی رحمتی تک به تک بود و مدافعان ا ستقلال به امید آفساید به سمت او نرفتند، ضربه‌اش را به سمت دروازه استقلال زد که این ضربه توسط مهدی رحمتی به خوبی دفع شد.
 
یک دقیقه پس از این اتفاق در یک کرنر پژمان منتظری از پاس خوب فرهاد مجیدی استفاده کرد و اولین گل این دیدار را در دقیقه 75 به ثمر رساند. این مدافع استقلال یک دقیقه بعد فرصت زدن گل دوم را هم داشت که موقعیت تک به تک او به راحتی در آغوش دروازه‌بان نفت آبادان قرار گرفت .
 
در دقیقه 78 سیاوش اکبرپور با خطا بر روی بازیکن نفت آبادان یک ضربه آزاد به تیم نفت داد که همین ضربه توسط سجاد مشکل‌پور در یک شلوغی مقابل دروازه استقلال به گل تساوی تبدیل شد.
 
در دقیقه 85 این دیدار فرهاد مجیدی از یک سانتر خوب مجتبی جباری نتوانست استفاده کند و در حالی که دروازه نفت آبادان خالی بود، ضربه‌اش به کنار دروازه رفت.
 
در ادامه این دیدار گل برتری استقلال فرهاد مجیدی در دقیقه 78 باز هم از یک ارسال بی‌نقص از سوی مجتبی جباری به ثمر رساند تا استقلال با نتیجه 2 بر یک مهمانش نفت آبادان را مغلوب سازد.

 



تاريخ : 3 / 12 / 1391برچسب:, | 8:1 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

محمد حسين خوشوقت گفت: «مقام معظم رهبري بر پيكر آيت‌الله خوشوقت نماز مي‌خوانند.»
فرزند ارشد آيت‌الله خوشوقت اعلام كرد، پيكر ايشان روز شنبه به خاك سپرده مي‌شود و  رهبر معظم انقلاب اسلامی، آیت الله خامنه ای، بر پیکر اين استاد اخلاق نماز می‌خوانند.

به گزارش فرارو، محمدحسين خوشوقت اظهار كرد: «مراسم تشییع پیکر آیت‌الله خوشوقت شنبه ۵ اسفندماه از دانشگاه تهران آغاز شده و پیکر این عالم ربانی در جوار حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به خاک سپرده می‌شود.»

وي عنوان كرد كه به احتمال بسيار زياد پيكر اين استاد اخلاق با پرواز ساعت 20 امشب از مكه مكرمه به تهران منتقل خواهد شد.

محمد حسين خوشوقت گفت: «مقام معظم رهبري بر پيكر آيت‌الله خوشوقت نماز مي‌خوانند.»

آیت‌الله خوشوقت صبح روز گذشته (چهارشنبه) در بیمارستان سعودی به دلیل ناراحتی‌های قلبی، ريوي و افت فشار به دیدار حق شتافت.